הזמנה להצטרף למעגל החיים האלוהי

הזמנה להצטרף למעגל החיים האלוהי
אנחנו מאחוות האור של מלכיצדק משרתים כעת את כדור הארץ ומסייעים בפתיחת רשומות האדם החדש והגילוי מחדש של המישור הסולרי לאנושות, שם ישנה פעילות של חיים אלוהיים. בגלל גל החניכה העצום שזורם ברחבי הפלנטה, כעת נדרש לשחרר את המסכה של האישיות כדי ליישב עולם חדש של אור. שדות אור חדשים מחכים למשוך אתכם למקצב רטט חדש של הכרה וגוף. עולם של אור מחכה לכם. (מעבר למאמר - בלחיצה על התמונה)

יום רביעי

להיכנס לעולם של שלמות טוטלית

 תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור מדגישים לפניכם : "היו זהירים מכל מידע כוזב שמקורו בנפרדות, אשר מבקש להפריע לכניסה זאת לעולם האלוהי". 

ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. דעו שכוח האור מתחיל להשתחרר עכשיו וזה לא יכול להיפסק.

אתם הנכם כלי-הרכב של אור שמחלחל ומזין את האדמה עם פוטנציאל יצירתי -

אלה שלומדים את הדרכת אחוות האור של מלכיצדק מקבלים הכנה לתודעת העולם החדש ונתמכים על ידי מורה-עולם ומסטרים שהתעלו. בהבנת הדרך הרוחנית צעדו מתוך נכונות לתוך החיים, כי מרכזי האור בפלנטה מאותתים לכם ואומרים, בואו ! 

צעדו מתוך עולם זה שנוצר מהפרדה מהאור. השתחררו ממנו כי הוא מתמוסס מהר בהכרתכם כאשר אינכם נצמדים אליו עם תשוקות בן האנוש. היכנסו כעת לעולם של אור, דרך הארה שבאה מהצמדות לאמת. לעולם היו ללא פחד, או כעס. אלא הגו רק באחדות החיים דרך עיני העצמי הגבוה. 

בואו לחיות עם חבריכם לאור בעולם הנשמה האלוהית, בעולם הבורא -

כאן "האלוהי" הנו הוויה חיה שמשגיחה על כדור הארץ עם נוכחות אלוהית שמביאה להארה כך שכל אדם יודע שהוא יודע מי הוא באמת. זוהי השגת תודעה סולרית של הנשמה ואתם נעשים נוכחות חיה ורוטטת של עולם אלוהי גלובלי.  לכן התרוקנו מהישן כדי להתמלא באור של עולם חדש. כעת השליכו לאחור את המכסה הכולא של העולם הישן, השתחררו והתעלו, כי מרכזי האור פתוחים לקבל את מי שמוכן.

בחנו את כל אמונותיכם -

מה קיבלתם עליכם בחיים להאמין בו ?  בחנו את כל תבניות המחשבה וההתנהגות שלכם. מה אתם רואים ? האם אתם בכלא או שאתם חופשיים. האם נכלאתם בתוך נפרדות ויהירות ?

 למה אתם מסכימים ? 

האם אתם מסכימים לחיות בעולם שלוקח אתכם למאבקים, לסבל, למוות, למחלה והרג של חברים ויצורים חיים? 

שאלו את עצמכם : "מי אני " ? 

בררו זאת עם עצמכם ואז הרימו את עצמכם מעולם זה לתוך עולם של אדם אלוהי, עולם של אור ואהבה טהורה. כדי לעשות זאת עליכם להיות ערים, אמיצים ומודעים רוחנית. כך אתם בוחרים אם לחיות בשקר או באמת - אם להיות ברמה של אדם או ברמה של חיה. אל תפחדו מהימים הבאים כי הם נפגשים עם אור העצמי הגבוה. הקשיבו לקולכם הפנימי שמכוון ומדריך אתכם לאופקים הבטוחים שיצרה תכנית  האל עבור כדור הארץ. אופקים אלה מגנים ושומרים על ילדי-האור המודעים.

כדי להיכנס לעולם החדש שימרו על תדר רטט גבוה של שלווה ניטרלית - 

יומיום דרשו בשמחה את עולם האור, עולם הנשמה האלוהית. שימרו על כוליות הבן האוניברסלי בתודעה שלכם. אתם הנכם כל אחד אל חי שאורו מתגלה עכשיו דרככם. היו אור זה במחשבה, בהרגשה ובפעולה. כך תיכנסו לעולם החדש שם הכול נמצא בתחייה וחיים כשאתם יודעים שהאני הנני הנעלה הוא התחייה והחיים. השער פתוח עכשיו ואנשי האור באים... היו אמיצים להיות מי שאתם באמת !

המועצה הסולרית מחכה לכם שתזוזו לממד הסולרי של הנשמה ותוכלו להצטרף יחדיו כדי לנהל אדמה חדשה ואנושות חדשה לרמות גבוהות יותר של אנרגיית האהבה האלוהית. עולמות חדשים יכולים כך להיבנות וערים של אהבה ירטטו אז להתממשות ישירה עבור ילדי העולם החדש.

תנו לבניית העולם החדש להתחיל דרך צ'קרת הלב - 

התחילו בכך שתתנו לכל טעות במחשבה ובתפישה השגויה של נפרדות לעזוב את ההכרה. אפשרו לאור שבפנים להצטייר כלפי חוץ כתבנית אלוהית. ראשית תנו למרכז הלב לעשות את העבודה. תוכלו כך למשוך כמו מגנט קורן בעוצמה את השדות האנרגטיים הנחוצים למימוש עולם הבורא בכדור הארץ. 

האם תוכלו לעשות זאת

האם תוכלו להתנתק מהעולם הכוזב, מהפוליטיקה והדעות הקדומות שיש בעולם אשר גרמו למלחמות ונפרדות? האם תוכלו לראות את כדור הארץ כקהילה גלובלית, שם נהרות השפע זורמים עבור כולם, שם הדשא גדל עבור כל ילד? האם אתם מוכנים לזה ? אם כן בקשו וזה יינתן לכם. 

צאו מבין הצללים כדי שידעו ויכירו אתכם אלה שזקוקים לכם. אתם נקראים כעת לחזית לחיות עם תודעת אור. חיו מתוך מרכז-הלב, דברו תמיד מנקודת מבט של אמת שיש בה אמונה ורוח פנימית שמבטאת את דבר האור האלוהי. התייצבו חזק בזה בהיותכם חווים את העולם והכל יתגלה כרצון העצמי הגבוה עבורכם. 

הנהגת העולם החדש  תלויה בכם - 

העולם החדש זהו מקום של שגשוג עבור כל האנשים כאחד וכבוד עבור כל החיים. כעת יש להתייצב במרכז הלב היקומי שלכם.  אל תסתכלו לאחור אלא הישארו רק במרכז הזה של כוח מגנטי וחיו בשמחה ובידיעה ש"אני והאל הננו אחד". כאן בלבת ההוויה ישנה נקודת אחדות פנימית ובה מתממשת פעולה של בריאה כאשר אהיה אשר אהיה משתחרר להיות בריאה חדשה שהתממשה. 

כך מתגלות קהילות של רוח טהורה וזה מביא לערים של אהבה ואור להיווצר. זה קורה עם הרוח היוצרת אשר בלבכם שמזהה את עצמה בתוככם וגואלת כך פלנטה זאת. רוח האם האלוהית משרתת כמו כוח מגנטי שמפעיל את העצמי האלוהי בלב כדי לרטוט בכוליות אוהבת. שדה מגנטי מאוחד זה מניע את כל הבריאה למעגלים חדשים של ספירות קריסטל שנוצרו מחסד אלוהי. דבר זה נרשם בלוחות האלוהיים כתבנית-אב. 

התכנית הזאת היא קהילתית - 

המילה קהילה תתפוש משמעות שונה משום שלא יהיו יותר חומות בין קהילה אחת לשנייה כאשר העצמי האלוהי מנהל זאת. הנשמה המאוחדת זוהי קבוצת שירות חיה עבור התכנית האלוהית שקיימת בהכרה מוארת. כל קהילה אשר ברשת תודעה זאת, מציעה תרומה ייחודית לכלל הרחב.  כאן ישנו רק "אחד" ועולם-האל יודע את עצמו דרך "אחד" זה. 

אדם, אם תפשת את האמת זה הזמן להתיישר 
עם הרשומה של האדם האלוהי שמוצפנת בך

במעגל היוצר של נוכחות האני הנעלה ישנה שלמות טוטלית - המסע הרוחני לוקח את כולם לידע בטוח וודאי שאומר ששום דבר לא מופרד מכל מה שנוצר בבריאה. הבורא נמצא בתוך הבריאה שלו גם כאשר הוא ניצב מתבונן וגם כשהוא ממשיך לשכון בבריאתו.  משימתכם וחובכם מבראשית, בה הכול מתחיל עם אהבה, זה לדעת את האל החי בתוככם. הכרה כזאת מביאה למימוש כל מה שנדרש. עליכם לעגן את נוכחות האני הנני הנעלה כמציאות ואמת עם התודעה שלכם. תפקידכם הוא לדעת את האל בפנים ולתת את עצמכם לגמרי לאלוהי שבפנים. העצמי האלוהי הוא התכלית וגם המימוש האמתי. 

כאשר אתם משיגים הכרה עצמית עם הנוכחות החיה בכם בלב ובהכרה ואתם נכנעים לאנרגיה האלוהית ולרטט האהבה של הנשמה, אז נוכחות האל בכם תהיה אחד עמה. אז כל תשוקות הלב נשלמות בתוך נשמת-האדם. ידיעת האל הנה בתוככם מתגלה מתוך הנשמה. השגת הכרה כזאת זוהי לידה רוחנית. אדם הנו תודעה והלבה של כל בן אנוש היא הנשמה. כאשר חניך רוח מבקש להשיג את חוק האחד והוא אחד עם המקור שלו אז הלוחות הפנימיים מסתובבים וכך בריאה חדשה מתממשת. 

איך תוכלו לחיות בלי ספק ?

היו בתודעת-אחדות, אשר בה הסיבה והתוצאה הם תמיד אחד. חוק האחד נרשם לתוך רשומת כדור הארץ ורשומת האנושות. כאשר בני אנוש משיגים את עיקרון האני הנני האלוהי אז כל המלחמות והמאבקים ייעצרו. דעו שרק ספק יכול לסגור לכם את שער ההתעלות. המסטר אומר: גאולה זה דבר כה קל, עליכם רק להאמין באמת האלוהית !

נדגיש כאן הבהרה חוזרת - הילד האלוהי נשתל כזרע בתוך כל הוויית אנוש וכל הזרעים חייבים לשאת פרי כאני נעלה ומקודש. זרע אל זה הוא סוד השפע וחיי אלמוות עבורכם. תפישת הנפרדות מזרע רוחני זה גרמה לסבל, בלבול ואיבוד תקווה. כל מרכז-לב נושא אטום זעיר ראשוני זה שהנו הרעיון המקורי, זהו זרע האל, פוטנציאל האדם האלוהי. 

מסדר מלכיצדק מעודד לטפח זרע זה דרך הדרכה שלו לחניכי רוח, תלמידים ודרך מסטרים בפלנטה וברקיעים העליונים. הזרע הרוחני הוא ביטוי של זהות עם "האני הנני - הנוכחות הקדושה האלוהית".  תכנית-האל הנה שהאדם ידע זרע פוטנציאלי זה כעצמיותו הלכה למעשה. ידע שכל החיים שנבראו מבראשית מעולם לא עזבו את התודעה האלוהית שנקראת "אני הנני". זה הוא מרכז שורש הנשמה שלכם שבו תמיד נוכחים - שפע, יופי שלווה, חכמה ואהבה אלוהית. 


המלצה :
הספר "העצמי-האל" - הנו מתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה - אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה, להשגת מסטריות ולהתעלות. - פרטים על הספר בקישור- https://forms.gle/NWGYUB92T2K5CKTKA



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי