להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

הכנה אינטנסיבית של גופינו הארציים עם תדרים סולריים

האל האב-האם וישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה מדריכים אותנו להכנה שמאיצה את יכולתה של האנושות להטמיע בבטחה בגופים הארציים תדרים מועצמים יותר של שנים עשר ההיבטים הסולריים של האלוהות. הכנה זו היא גורם מפתח בחיזוק גופנו הארצי לקראת המשימה האלוהית שאנו נקראים ליצור יחד השנה בנושא הארה. היום, אנו מודרכים להמשך הכנה זו.

עכשיו, כשהיה לנו קצת זמן להטמיע את ליקוי החמה יוצא הדופן של הירח החדש, הצוות השמימי ממישורי האור המוארים מבטיח לנו שהאנושות שהתעוררה מוכנה כעת לשלב הבא של ההכנה החשובה הזו. ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה הודיעו שמאז שהחלה הפעלת היכולות הסמויות בתוך שנים עשר סלילי ה-דיאנאיי הסולריים של האנושות, אימא אדמה החזירה לה את מעמדה הראוי ביקום.

 ההצלחה של שלב זה של תהליך ההתעלות של כדור הארץ פינתה את הדרך להתערבות האלוהית של ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה, שהנה ממלכה גבוהה יותר של שלמות ממה שאי פעם הצלחנו לגשת אליה בהדהוד רטט. סיוע זה ממעל נועד להעצים את נוכחות האני הנני של כל אדם על פני כדור הארץ עם היכולת להתעורר, להפעיל ולהעלות את יכולות המחשבה והרגש היצירתיות שלנו ואת חושי הראייה, הצליל, הטעם, המגע, הריח הפיזיים שלנו, כולל אינטואיציה ודמיון.

ההתעוררות, ההפעלה וההעלאה של היכולות היצירתיות והחושים הפיזיים שלנו היא בדיוק המשימה האלוהית שישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה קוראים לנו ולשאר האנושות המתעוררת, ליצור שותפות של אחיות ואחים במשפחת האנושות. זהו שלב הכרחי בתהליך ההתעלות שלנו אם נהיה מסוגלים לתפוש וליצור יחד את הדפוסים המופלאים של השלמות עבור כדור הארץ הסולרי החדש.

ישויות האור חושפות שבזמן הזה דפוסים אלו פועמים בתדרים של אור שמתעלים מעל היכולת שלנו לתפוס אותם אפילו בדמיוננו הגדול ביותר. הם פועמים עם ספקטרום חדש לגמרי של אור בעל איכויות אלוהיות, דפוסים גיאומטריים, תמונות, צבעים, וגווני צליל מעבר להישג הרטט שלנו.

היום, על מנת לשפר את המצב הזה, ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה ידריכו את נוכחות האני הנני שלנו דרך השלב הבא של ההתערבות האלוהית. הגוף הפיזי, האתרי, המנטלי והרגשי שלנו כבר מתחזק ברמה התאית. עלייה זו ברטט למעשה משנה ובונה מחדש את מערכות העצבים שלנו ואת מרכזי המוח הרוחניים שלנו בדרכים עמוקות.

אם יש לכם את קריאת הלב להשתתף, 
ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה
מובילים אותנו לשלב הבא של ההכנה שלנו 
( מי שעובד עם הדמיון יכול להקליט לפני כן את התהליך) 
 - בזה אחר זה, אנו נושמים פנימה את האיכויות האלוהיות הקשורות לתדריי הצבע הקריסטליים של האלוהות דרך עמוד השדרה שלנו ודרך -12 הצ'אקרות הסולריות החמש ממדיות שלנו. ואנו מצהירים זאת :  
"אני הנני נוכחות אלוהית ואני אחד עם נוכחות האני הנני 
של כל בן ובת אלוהיים על פני כדור הארץ כנשימה קדושה אחת ."
 אנו מצטרפים לישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה שלנו  כדי לפתוח את הקודים של התוכנית הסולרית שלנו. הם מקודדים בתוך ליבת הטוהר בצ'אקרות הסולאריות החמש ממדיות שלנו. אלה התדרים הרב-ממדיים של דפוסי השלמות עבור כדור הארץ החדש, הקריסטלי.

"אני נושמ/ת עכשיו את ההיבט הסולארי הראשון של האלוהות 
בתדר צבע ספיר כחול…."
 
התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות הקשורות להיבט זה של האלוהות הן רצון אלוהי, אמונה מוארת, עוצמה, הגנה שיש בשלמות האלוהית. 

זוהי קרן האור המשקפת את הקוטביות הגברית של האלוהות. כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות אור כחול - ספיר.

"אני נושמ/ת עכשיו את ההיבט הסולארי השני של האלוהות 
שהוא בתדר צבע צהוב-זהב…"

 התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות לגמרי הקשורות להיבט זה של האלוהות הן הארה, חוכמה ותודעת האחדות של בני ובנות האל.

 כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות אור צהובות-זהובות.

"אני נושמ/ת כעת את ההיבט הסולארי השלישי של האלוהות
 שהוא תדר צבע ורוד קריסטלי…"

 התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות לגמרי הקשורות להיבט זה של האלוהות הן אהבה אלוהית מקיפה, אחדות, יראת כבוד לכל החיים, וסובלנות. 

זוהי קרן האור המשקפת את הקוטביות הנשית של האם האלוהית שלנו, דרך רוח הקודש. 

כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות אור ורודות קריסטליות.

"אני נושמ/ת כעת את ההיבט הסולארי הרביעי של האלוהות
 שהוא תדר הצבע הלבן…."

 התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות לגמרי הקשורות להיבט זה של האלוהות הן טוהר, תקווה, תחיית לחיים, התחדשות, התעלות וידיעה טהורה ללא רבב. 

כאשר האור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות לבנות של אור. 

"אני נושמ/ת עכשיו את ההיבט הסולארי החמישי של האלוהות
 שהוא בתדר ירוק אמרלד…."

 התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות הקשורות להיבט זה של האלוהות הן אמת מוארת, ריפוי, התקדשות, מיקוד וראייה פנימית. 

כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות אור ירוקות של אמרלד. 

"אני נושמ/ת כעת את ההיבט הסולרי  השישי של האלוהות
 שהוא תדר הצבע רובי-זהב…"

 התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות הקשורות להיבט זה של האלוהות הן : חסד אלוהי, ריפוי, מסירות, שלום וההתגלות תודעת המשיח…

כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות אור של רובי-זהב….

"אני נושמ/ת כעת את ההיבט הסולרי  השביעי של האלוהות 
שהוא תדר הצבע הסגול…."

 התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות הקשורות להיבט זה של האלוהות הן רחמים, חמלה, סליחה, התמרה, חירות, צדק, חופש, ניצחון, תהילה, אחדות, דרך שינוי צורה לשלמותו האינסופית של האל. 

זוהי קרן האור המשקפת את האיזון המושלם בין הקוטביות הגברית והנשית של האל האב-האם. הלהבה הסגולה של השלמות האינסופית של האל היא התדר השולט של האור הרוחץ את כדור הארץ במהלך עידן מזל דלי זה אליו נכנסנו כעת.

 כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות סגולות של אור….

"אני נושמ/ת עכשיו את ההיבט הסולארי ה-שמיני של האלוהות 
שהוא בתדר הצבע אקווה-מרין…."

 התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות הקשורות להיבט זה של האלוהות הן : בהירות, תפישה אלוהית, הבחנה והבנה. 

כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות אור בתדר אקוומרין….

"אני נושמ/ת כעת את ההיבט הסולארי התשיעי של האלוהות
 שהוא תדר הצבע מג'נטה…."   

 התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות לגמרי הקשורות להיבט זה של האלוהות הן הרמוניה, איזון, וביטחון אלוהי. 

כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות מג'נטה של אור.
 
"אני נושמ/ת כעת את ההיבט הסולארי העשירי של האלוהות
 שהוא  בתדר הצבע זהב…." 

התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות הקשורות להיבט זה של האלוהות הן שלום נצחי, שגשוג, שפע ואספקת אלוהית של כל הדברים הטובים.

 כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות זהובות של אור.

"אני נושמ/ת עכשיו את ההיבט הסולארי ה-אחד-עשר של האלוהות
 שהוא תדר הצבע אפרסק…."

 התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות לגמרי הקשורות להיבט זה של האלוהות הן מטרה אלוהית, התלהבות ושמחה.

 כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות אור אפרסק….

"אני נושמ/ת עכשיו את ההיבט הסולארי השנים עשר של האלוהות 
שהוא תדר הצבע אופאל…."

 התכונות השמימיות הרב-ממדיות החדשות הקשורות להיבט זה של האלוהות הן טרנספורמציה ושינוי צורה. 

כשהאור הזה זורם דרך עמוד השדרה שלי, כל 12 הצ'אקרות שלי הופכות לשמשות בתדר צבע אופאל של אור.
כעת, האיכויות השמימיות הרב-ממדיות החדשות המשויכות ל-12 היבטים סולריים קריסטליים של האלוהות, והן מאובטחות דרך כל שתים-עשרה הצ'אקרות הסולריות שלי.

דבר זה הושג בצורה מנצחת על ידי נוכחות האני הנני שלי כהכנה למשימה האלוהית שאני נקראת ליצור במשותף עבור האנושות, ממלכת יסודות הטבע ואימא אדמה. 
אני מצהירה על כך ומקבלת את זה בהכרת תודה
כנוכחות אלוהית, שהיא האני הסולרי שלי ואומרת : 
"אל נעלה אהוב, ישויות אור אהובות מהשמש המרכזית הגדולה שלנו ונוכחות האל האהובה האני הנני, אני מודה לכם על הסיוע שאתם נותנים לי ולכל החיים המתפתחים על כדור הארץ הזה בתקופה חשובה זו.  וכך הוא. אני הנני אשר הנני ! "


 ההפעלה הבאה היא לשם התעלות מעל שליליות שנדחפה מעל פני השטח

על ידי פעילות האור האלוהי, כדי לממש את תבנית כדור הארץ החדש



האל מברך אתכם יקרים על השתתפותכם, 
מצפים להיות איתכם בהמשך !


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי