להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום חמישי

הקריאה להצטרף למעגל החיים האלוהי

 רבים בנתיב הרוחני מבקשים לדעת מה היא משמעות של מעבר ממדי שנקרא התעלות. אנו מבקשים להבהיר שהמעבר מהממד השלישי לחמישי זוהי רק ההתחלה של הצטרפות לרטטי האור של ההכרה האלוהית. בתהליך זה ניתן יהיה בהתחלה לראות בתאי המוח האנושיים פעילות מוגברת יותר. דבר שיגלה את הבסיס של מדע העידן החדש.

בעזיבת הממד השלישי, העצמי הגבוה יותר שמכונה "אדם שלם" יתרומם להיות הביטוי של טבע אלוהי. העצמי-האלוהי שהנו אני נעלה מממש את עצמו בטווח תדרים שנקרא הממד החמישי. זה הממד בו אל ואדם הם אחד בהכרה ובלב.

ההכרה האלוהית נוכחת כאשר האדם נחנך על ידי אנרגיית החיים של האם האלוהית וכוח הקונדליני. השחרור של אנרגיה זאת מטעין את האדם ביכולת לפעול עם הנהגת העצמי העליון ובהסכמה עם התכנית האלוהית. יש באדם החדש רשומות חדשות שמתגלות בו ואשר ישחררו אותו מחיים של בן תמותה. אנחנו מאחוות האור של מלכיצדק משרתים כעת את כדור הארץ ומסייעים בפתיחת רשומות אלה והגילוי מחדש של המישור הסולרי  לאנושות שם ישנה פעילות של חיים אלוהיים. 

ישנה כעת קריאה חזקה הנשמעת בכל העולם. 

זה הקול הצלול של הרוח ששוכנת בפנים האדם האומרת לו:  

" וותר על המסכה של האישיות האנושית והתחבר לנשמה האלוהית" !   

רבים מבחינים כעת בקול זה בתוכם. זה כך בגלל גל החניכה העצום שזורם ברחבי הפלנטה. האישיות האנושית נאחזת במערכת אמונות מכל מיני סוגים. נצמדת לבית, משפחה ומקום עבודה. כל מה שהוא מתפישת הממד השלישי. כעת נדרש לשחרר כיסויים אלה כדי ליישב עולם חדש של אור. האור האלוהי דורש מודעות לכך. שדות אור חדשים מחכים למשוך אתכם למקצב רטט חדש של הכרה וגוף. עולם של אור מחכה לכם.

כל סדרי העדיפות של הממד השלישי צריכים ללכת עכשיו לתוך האור האלוהי. זה אומר, אנשים, מקומות, פעילויות שנצמדים אליהם ושנחשבים נדרשים למילוי החיים שלכם.  הם ההצטיירות של תבנית האדם מהממד השלישי והאישיות האנושית. 

הצטרפו למעגל החיים האלוהי ! 

מעגל החיים הוא הבורא החי בבריאה.  כל חלקי הבריאה נושמים את רוח החיים עצמה. אתם נחנכים למעגל חיים זה כאשר אתם מוכנים. זוהי כניסה למקצב רטט אלוהי וגם לאישיות אלוהית שחווה אותו. כדי להיחנך למעגל אלוהי זה, אתם צריכים לאהוב את כל החיים ולהיות בהכרה שהכול אלוהי. יש אור מקודש בכל דבר שקיים והוא זורח דרך כל דבר. כך האל חי את החיים. זוהי תכנית אוניברסלית. 

כאשר יש בכם כעס ואתם חווים הפרעות, זה מראה שאינכם בהרמוניה. כך אתם שוברים את הקשר למעגל החיים הנצחי של ההוויה. מעגל זה נוצר עבורכם לחוות אותו. עולם נפלא שבו כל דבר נמצא מאוחד עם האחר ועם כל החיים. זהו עולם של אנרגיית אהבה שמחה. 

כמו שאתם יוצאים מהמעגל הזה עם חוסר הרמוניה, כך אפשר לחזור אליו דרך הרמוניה. כאשר אתם זוכרים את מעגל החיים הזה, תמצאו שאנשים מתנהגים שם אחרת ממה שהורגלתם לו כבני אנוש. המעגל מכיל כל אחד וכל דבר שקיים בצורה שווה. אין מעל או מתחת. זוהי רוח האל השוכנת בכל כשווה ואחד. 

כאן אתם זוכרים שאימא אדמה מזינה אתכם והיא חלק ממעגל החיים. היא נאספת יחד עם כל החיים דרך לבכם המאוחד. במקום זה אם החיים היא רוח האל המתממשת בבריאה. עיקרון האם רוטט שפע, יופי, אהבה.  כדי לחוות חוויה יפה זאת נדרש שתחזרו למעגל החיים האחד. זה נעשה עם לב עניו וכבוד לכל החיים. כאן נחווה אור אלוהי באחדות ההוויה. 

כאשר אתם תופשים משהו בחיים בבעלות אישית שלכם אתם יוצאים מהמעגל בו רוח הקודש שוכנת כאחדות. היא רוטטת אהבה בכל דבר ומחברת הכול  כאחד וזה כך לנצח. רק בן האנוש יכול לתפוש נפרדות מהאל. האל  קיים בכל דבר והוא מודע לרוח האלוהית שלו השוכנת בכול כעצמו. האל כנוכחות אלוהית אינו מתמזג עם אדם שחושב בנפרדות, לכן האדם כתודעה מתפתחת חייב לחזור לעצמי האלוהי ולחיות בעולם של אור בכוליות ההוויה. אז האור זורח והשמחה נובעת מהלב וכך האני הנעלה נודע בו. 

עליכם "לחזור הביתה" כדי שגלגל החיים יסתובב שוב עבורכם. אתם תנותקו משדות הרטט הנמוכים ותחיו בממד חדש של חיים מקודשים, באחדות ההוויה ברמה יוצרת, חיים מתוך המודעות של העצמי הגבוה, שאומר "אני הנני" ומתכוון לומר שהוא אלוהי בפעולה. זוהי דרך חדשה של תפישת החיים. אוקטבה חדשה, אורך גל חדש.

כעת מה שנותר הוא לעזוב את האישיות הנמוכה ולעשות מה שבאתם להיות - התחייה והחיים של הכרה אלוהית בזהות אלוהית ובמקצב רטט אור חדש, וכאשר אתם מקשיבים פנימה, אתם שומעים את המילים האלה:

"כעת שחרר וראה שאני הנני בך כעצמי נעלה. איזו אנרגיה נפלאה זמינה למי שייכנס דרך השער של ההוויה האלוהית.  אני אתן לך את הרטט שלי, כדי שתדע מי אני הנני בך. אני אציב אותך במקום חדש וברטט חדש. אני הנני זה, הוא אתה. קבל אותי עכשיו בהכרה ערה ודע שאני מיקמתי את העצמי שלי בלבך. כך אני יכול להתרומם לתחיה כזהות החדשה שלך. אני נותן לך את ההוויה שלי בתחיה מפוארת זאת, כדי שאני אוכל להיות חייך. "

 כדי להשיג זאת, הכניעו את העצמי האנושי שלכם לאור של ספרות גבוהות יותר של הוויה, כך שתוכלו לדעת מי אתם באמת. שחררו את העצמי הישן. שחררו אותו כדי שהאור הגבוה יותר יתגלה כתבונה גבוהה יותר. אז אתם תחוו את העצמי האלוהי כמי שאתם באמת. כעת אתה נקראים להיזכר מי אתם ולמה אתם נמצאים על כדור הארץ. לדעת שבאתם לעשות עבודה עם האור שלכם ולגלם את ההכרה האלוהית כביטוי בחיים.  

לכן תנו לכל מה שאתם חושבים שהנכם עכשיו להשתחרר, כדי להתרומם ולהתייצב בתבונת העצמי האלוהי. צרו את חייכם מנקודת איחוד פנימית זאת. חיו ממקום זה, דורשים את זהותכם האלוהית בכל חוויה.  התרוממו בהכרת תודה לספירה שבה האני הנעלה נמצא, יודעים אחדות אתו. אז אינכם בתפישה אנושית יותר. חזרתם הביתה. 

לשם כך תנו לתפישת העולם כפי שידעתם אותה לחלוף. התמסרו לרטט הממד החמישי וחיו בנינוחות באור שהנכם.   התחילו לחיות בקרינת האור של תדר ממד זה. שם האני הנעלה מתגלה כנוכחות של אנרגיה אלוהית בכל מקום. האישיות האלוהית מורגשת בכול ומקבלת עדות דרך כל עץ, דשא ופרח.  היו בעלי הכרה עצמית זאת עכשיו, יודעים מי אתם ולמה אתם כאן. השיגו מודעות לאור המושלם שלכם. מדוע שתחיו בספרה כה מצומצמת כאשר הבורא מציע לכם את השלם הלא מוגבל ? 

הוא אומר מילים אלה לכל אחד שמחפש לדעת את עצמו באמת :  

" אני הנני השמחה עצמה, בתוך מעגל חיי יש לך אושר ושמחה לחלק עם אחרים. בבואו של האור אליך, מתגלה נוכחות אלוהית. הנוכחות הזאת היא האור שלי בתוכך וסביבך ואז אנחנו אחד. כך עצמיותי תחיה על כדור הארץ.  דרך הקוסמוס אני בא לדעת את עצמי בך. זה השיר המקודש שלי בתוך הווייתך הפנימית. שחרר כעת את התמונה הכוזבת של חיים בכדור הארץ. שחרר את העולם הישן מהתפישה, השתחרר לחופשי. כך כל החיים ישתחררו אתך. איזה יום נצחי מופלא אני מציע לעולם. איזה חיים נפלאים ! 


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי