להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שלישי

עכשיו זה הזמן עבור כוחות האור להתחבר יחד


הזמן של התחברות כוחות האור יחד, הגיע. קבוצות קטנות ואינדיבידואלים מתפקדים יחד לשרות האור בהבנה שהגיע הזמן שכוחות האור בכדור הארץ יתחברו יחד כדי ליצור קשר עוצמתי של אור. 

החיבור הזה מקבל צורות רבות של ביטוי. לכן אל תהיו ביקורתיים בכל צורה שהיא למה שנגלה ואל תחשבו שהדרך בה בחרתם היא הדרך היחידה בה האור פועל, כי לאור יש דרכים רבות להתגלות.

היו מאוד סובלניים, מאוד אוהבים 

ובעלי הבנה עמוקה לתכנית האלוהית - 

בו בזמן, רצוי שכל אחד מכם יחפש עמוק פנימה את התשובות עבור עצמו כאשר זה נדרש לו. רצוי שלא יקבל רק את מה שמישהו אחר אומר לו לעשות. כי מה שבריא לאחד,  עשוי להיות רעל עבור אחר.

היו נועזים, היו יוזמים

כעת החדש נפתח בכם וסביבכם ונדרש לחקור אותו. לכן הרחיבו את התודעה. לא תוכלו לעשות זאת אם אתם מרוצים מהנתיבים הישנים והשחוקים שלכם, מפחדים להיפתח לחדש. 

היו נועזים, היו בעלי יוזמה. היו מוכנים להיפתח למשהו חדש לגמרי. קבלו בהסכמה את רוח ההרפתקה הזו וכך תגיעו לגבהים ותוכלו לחקור מחוזות חדשים בתודעה. 

החיים נעשים כך מלאי התרגשות וציפייה לטוב שיתגלה. הכלל הוא - שבמצב התודעה החדש אתה אף פעם לא יודע מה נמצא מעבר לפינה, אבל במקום לפחד ממה שאתה עלול למצוא, אתה מתקדם בשקיקה, מצפה למשהו נפלא ומפואר יותר מתמיד, שייפתח ויתגלה.

דרושה לכם כעת אהבה גדולה, אהבה אלוהית של הנשמה. 

חפשו עמוק בפנים ומצאו את האמת -

אלו הם זמנים של מבחנים גדולים לכולם, אבל כאן כל אדם צריך לגלות את האמת בעצמו מבפנים ולא לסמוך על אף אחד אחר בחוץ. כל שיעור שנלמד  בחיים ונלמד היטב, הוא אף פעם לא בזבוז זמן. 

לעולם אל תפחדו לטעות, אבל אם תעשו זאת, למדו מהטעות שלכם והיו נחושים לעולם לא לעשות את אותה טעות שוב. 

כל אחד עושה טעויות או מקבל החלטה שגויה מתישהו, אז לעולם אל תרגישו שאתם היחידים ותתכנסו בפינה עם בושה. תתמודדו עם הטעות שלכם, תגידו שאתם מצטערים ובאמת התכוונו לזה.

 הרגישו את רוח הסליחה בתוך הווייתכם, למדו איך להתייחס לחיים לפיה וכך תעברו להתמודד עם דברים נעימים וטובים יותר.  לעולם אל תתפלשו ברחמים עצמיים ובבושה, אחרת לא תהיו טובים לעצמכם ולא לאף אחד אחר.

 רוח-האל לא יכולה להשתמש בכם כנושאי האור שלה כשאתם במצב זה,  לכן שנו  גישה זאת ושנו במהירות, יודעים שכל שיעור שנלמד ונלמד היטב - הוא אף פעם לא בזבוז זמן. 

כך אתם צועדים עוד צעד קדימה בדרך הרוחנית כלפי מעלה וזה משהו שצריך להיות בהכרת תודה עליו לנצח. זה עשוי לקחת זמן למצוא את האמת במלואה ולגלות את הניצוץ האלוהי שנמצא בתוך כל נשמה. זה עשוי לדרוש מכם סבלנות רבה.

סובלנות רבה  נדרשת כשאתם מסירים שכבה אחר שכבה של פסולת שנצברה בלב ובהכרה, על מנת  לגלות את הנוכחות האלוהית בתוך כל נשמה. 

דרושה אהבה טהורה כדי לאפשר לכם לעשות זאת.  אותה אהבה אלוהית שמוכנה לעבור את הדרך אל החדש ; אותה אהבה אלוהית שרואה רק את הטוב ביותר ומושכת אליה את הטוב ביותר.

נדרשת מכם הבחנה מתי לשים את הדברים בעדיפות ראשונה ובמקום הראשון. אתם תדעו מה צריך לבוא קודם, כאשר תחפשו עמוק בפנים. 

רק כאשר אתם מרוקנים ממה שלא אלוהי,

אתם יכולים להתמלא מחדש

איך תוכלו לצפות לטוב ביותר כשאתם ממשיכים להיצמד למה שפחות טוב? 

זה מה שקורה לרוב המין האנושי; אנשים מפחדים לשחרר את מה שיש להם בחיים שמה יקרה והם יאבדו הכול, ובכל זאת רק כשהם מוכנים לאבד הכול הם יכולים להתחיל לקוות להרוויח הכול מחדש ולהתרומם לטוב יותר. 

זכרו את הכלל

"רק כאשר אתה מרוקן כוס מים מעופשים אתה יכול למלא אותה שוב במי קריסטל טהורים. רק כשאתה מרוקן מהכול תוכל להתמלא מחדש. רק כאשר אתה מפסיק להיאחז בישן תוכל לקבל את החדש."

היו מודרכים ומכוונים מבפנים, לא על ידי נסיבות חיצוניות. אלו חיים מעשיים מאוד לחיות מבפנים. עם זאת שמרו את הרגליים על הקרקע ודעו שיש זמן שמתאים לכל דבר.

המשיכו לחפש את הדברים החשובים באמת

היו תמיד מודעים לדברים הפנימיים העמוקים יותר שיש בחיים. המשיכו לדאוג לדברים החשובים באמת, לדברים שגורמים לכל אחד מכם הנאה. כשאתם לוקח זמן לעשות את זה לעולם לא יהיה לכם רגע משעמם, כי כל הזמן משהו חדש יתגלה לכם. 

ההבנה והחוכמה איך להתנהל בחיים יגדלו מדי יום

 אתם תמצאו את עצמכם נכנסים למחוזות תודעה חדשים, מתעלים לממד אחר של רטט, כך שתהיו מסוגלים לראות את הדברים היומיומיים של החיים מרמת תודעה אחרת לגמרי ולמצוא סיבה ומטרה אמתית בחיים.

תוכלו לראות איך כל דפוסי החשיבה הם חלק מתוכנית שפועלת דרך כל החיים. אתה תבינו ששום דבר אינו קורה במקרה ; שום דבר לא אקראי או שהיה כאן "קצת מזל". 

לכל פרט בחיים יש דפוס חשיבה ברור לו שעובר דרכו, כי לחיים יש קצב מובהק וטבעי כמו הנשימה ; זוהי שאיפה ונשיפה של כל המתנות הטובות והמושלמות של הבורא בבריאה.

 עם התנהלות באופן זה תוכלו לזרום עם שלווה והרמוניה ולא תהיה לכם התנגדות למה שנפתח לפניכם. עם הבנה זאת צרו לעצמכם תחושה של שלווה והרמוניה ולא משנה כמה אתם תהיו עסוקים או כמה יש עוד לעשות.

 קחו זמן להיות בשקט, כדי להתחבר לעצמכם ממקום עמוק ואמתי, כי הכול מתחיל מבפנים. עליכם להבין זאת ולעולם לא להיות מושפעים מתנאים או מצבים חיצוניים כלשהם. 

חפשו את השלווה והשקט שיש לאותו מקום סודי בלב של העצמי האמתי וחיו מהמרכז הזה לא רק חלק מהזמן, אלא כל הזמן.

נשמו את נשימת החיים לתוך הווייתכם, מלאו בה את כל ישותכם עד שתהפכו לאור טהור. עשה זאת במודע. הרגישו את רוח-האל בכל נשימה שאתם נושמים. 

הרימו את כל הווייתכם  לרטט של העצמי הגבוה, מרוקנים מהעצמי הישן והמוטרד ותנו לאור למלא אתכם באהבה ותתמלאו באנרגיית החיים.

תנו למילים האלה ששמעתם פעמים רבות קודם להפוך לחלק מכם ; לספוג אותן לתוך כל הווייתכם עד שזה יתחיל לרטוט בכם כאמת חיה. 

כך אתם תדעו את המשמעות האמתית שלהם, בעודכם חיים ונעים

 ויש את הווייתכם חיה עמוק בתוככם ומאירה אתכם ואת העולם כולו


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי