להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שני

כאשר תפישה אנושית מסתיימת - אור ההוויה נעשה שלכם

חברים יקרים לדרך. 

 אחוות האור הגדולה משגיחה על חניכת אנשי כדור הארץ בזמנים אלה של התעלות הפלנטה לממד האלוהי.  עם ההדרכות של האחווה הגדולה נוכל להישאר מעוגנים באמת האלוהית ביציבות. מהמסרים שלה אנו מבינים את המילכוד בו נמצאת האנושות כאשר היא נמצאת רחוק מהאמת הרוחנית וממוקדת בעולם החיצוני בלבד. המסר הבא שלהם מדגיש שכאשר החיים בתפישת הישנה מסתיימים אז אור ההוויה מתגלה כהכרה אלוהית הרואה בעיני הבורא את הבריאה.

ישנה כעת תזוזה רוחנית גדולה בפלנטת כדור הארץ הגורמת לחיים הרוחניים לפרוח באור דרך מי שמוכן. תזוזה זאת דורשת תודעה שבה ההכרה הערה והנשמה האלוהית הם אחד. דבר זה קורה בחיי מי שמוכן להצטרף לזרם אור רוחני של תחייה וחיים שנוכח כעת, כדי ללבוש את גוף האור האלוהי של הנשמה.

גלים גדולים של האור האלוהי מכסים כעת את אדמת כדור הארץ. כאשר אור ואהבה נעים כמו גל מלכותי, הרבה אנשי אור יימשכו לגל הזה של תודעה עילאית. אלה שעלו על גל זה, הם אלה שאיבדו את זהותם הישנה והם יודעים רק את זהותם האמתית והנצחית. 

סדר חדש יתגלה דרך אלה שהוכנו לאחד את ההכרה והלב. הם ימצאו את עצמם ניצבים על אדמה חדשה ; שדה חדש של אפשרויות. "אדמה" זאת מתגלה מהכרה המודעת לעצמיותה האמתית. זוהי תודעה חדשה ומוארת שמתגלה כאלוהית. הגוף הפיזי חייב להיות חזק ומוכן לקבל את האור האלוהי ברמה התאית עבור גילוי אלוהי זה. 

על ידי האור האלוהי, אתם, אלה שהכנתם את עצמכם, תיכנסו לתוך גל אור מפואר זה, תתכסו באור ותהיו מוכנים כנשמה מוארת למשימה גדולה יותר עבור כדור הארץ. האור בא כדי להכין אתכם ולבושי אור קדושים מוכנים עבור אלה שנכנסים לגל זה.

האהבה של ההוויה האלוהית היא מעצימה. אור האהבה שבתוך לבכם - כאשר יורשה לתפקד, ישגיח עליכם וידע את עצמו בכם כעצמי החווה את החיים באחדות. לכן, כעת תפישת החיים כלא-אישיים, ומעבר לחשיבה על הכלל נעשית דבר קריטי. השחרור מהעצמי הישן שנשלט על ידי דפוסי החשיבה של האגו, מרשה לאב האלוהי להתגלות כאור פנימי שנפתח ועוטף אתכם במעטפת אור, ובכך מגן גם על הקרובים אליכם.  

כאשר תשחררו היצמדות לכל מה שהורגלתם לו כבן תמותה ותתנו את ההשגחה והניהול בחייכם רק לנוכחות האלוהית האוהבת שלכם, אתם ואלה שסביבכם תהיו בהשגחת האור ששוכן בכול. אם תשתחררו מהעצמי הישן לגמרי ותחזיקו רק בהכרת העצמי המאוחד, אז האל יתגלה בכל מצב ובכל בעיה כאנרגיית חיים מברכת, אשר תשגיח ותגן עליכם. 

כל מסטר מואר יודע וחווה זאת.  לכן, הישענו רק העצמי האלוהי. כל מה שטוב נמצא בתוך התודעה המוארת שלו ; בהבנה זאת הלב פתוח ובוטח בכל החיים וכל מה שנדרש לחיים הרמוניים ישנו. כעת,  שחררו ותנו רק לאמת האלוהית להיות בהכרה שלכם. היו אמיצים כדי לשחרר את התפישה הישנה של נפרדות ושיפוטיות ! פעלו מתוך פנימיות ההכרה המוארת והישארו רק באור. נוכחות האל נוכחת בכם תמיד, וצמאה להיות העצמה הטבעית שלכם. 

היו ממוקדים ! 

כאשר אתם נותנים למגבלה כוח זה נעשה למציאות חייכם ואתם נותנים לאשליה עוצמה וסמכות. תנו לאמונות העבר ללכת עכשיו.  שחררו את עצמכם לאוקיינוס ההוויה, נשימה אחר נשימה, חיו באור כדי להיות רק ביטוי אלוהי. זוהי קרינה נהדרת של העצמי-האלוהי שהנו בורא שותף לאל. 

נאמר לכם רק זאת : 

מה שאתם רואים הוא זמני ויכול לחלוף ברגע, כאשר התודעה משתנה. כאשר יוצאים מהשפעת מאסת התודעה או ממיקוד בעולם בן התמותה המגלה מגבלה, חוסר או אשליית נפרדות, אתם מסירים את מיקוד ההכרה במה שאינו אלוהי ומתמקדים רק באור של שלמות הבורא בבריאה ובאהבה הטהורה השוכנת בלבכם, שהנה המורשת האמתית שלכם.

 כאן בפנים - במרכז ההוויה, האל ישנו, כשלווה, אהבה והרמוניה. הוא מהות המספקת כל מה שנדרש למי שמכיר במהות האל של אהבה אינסופית, חכמה יודעת כל ורצון טוב להיטיב עם כל החיים.  בחיבור פנימי זה יש מקום של שלום אלוהי שמביא להבנה. זהו מקום של האור העילאי ביותר. לכו לשם.  טפחו את המרכז הזה שהנו העצמי הנעלה אשר לוקח פיקוד והנהגה על חייכם דרך ההכרה בו. 

זה מאוד חשוב לזכור זאת. זה המפתח לחופש ; 

להתחבר לאלוהי בחיפוש האל שבפנים - עונה למי שמחפשו באמת. דעו שמה שאתם לא מסכימים אתו - לא יהיה שלכם, ומה שאתם דורשים לעצמכם דרך מחשבה והרגשה חייב להיות שלכם - זהו חוק חומרי של אנרגיה. כאשר אתם לא נאחזים באשליה או בתמונה כוזבת ואתם דורשים את מקומכם בתודעה האלוהית בלבד, אז חוק חומרי זה מצהיר על החופש שלכם ומראה לכם שהשתחררתם. 

הסכימו עם אהיה אשר אהיה - הרוח האלוהית אשר נוכחת בכל החיים. רק כך יהיה גן-עדן על פני האדמה.  אם תסכימו עם הצלם והדמות המושלם של האל שנמצא בכם ואשר נברא בתבנית של אדם אלוהי, ותתייצבו במודע מרוקנים מהעצמי הישן לקבלת תחיה ולחיים, אתם תביאו הוד ותפארת לטבע האלוהי  להתגלות על פני האדמה. זוהי תכלית הנשמה שלכם ! 

 לכן התייצבו במרכז הפנימי של הווייתכם, התעלו על מה שתפישת בן התמותה מראה לכם כעולם. דירשו לראות אור, שלום, אחווה ושגשוג  בכל דבר - יודעים שהאור נוכח תמיד בכל החיים כאחד, וכך תשתחררו !

כאשר אתם אומרים בנחישות  : " אינני מקבל יותר שום אשליה, כי אני הנני נשמה קורנת אור וזה נצחי. אני הוויה של אור ואינני מקבל שום דבר שאינו מהאור. האני שהנני הוא אלוהי ואוניברסלי ולכן כל מה שיש בו הנו הכרה של אהבה"  ! - בהתמדה שלכם בכך - זה ממוסס כל צעיף אשליה.  אשליית הנפרדות לא שורדת בלי ההסכמה שלכם לכך. הסיבה להשתחררות היא - שאתם אינכם נותנים יותר לחשיבה כזאת אנרגיה.

 לעומת זאת אם אתם נצמדים למה שהנו כוזב ואינו אלוהי  אותו אימצתם כאמונה בעבר, ומעניקים לו עדיין אנרגיה של רגש - זה גורם לו לגדול ולהתעצם בחוויית חייכם. לכן, התבוננו על מה שאתם מתמקדים בו בחייכם ועשו הבחנה אם זה אלוהי או לא ודרך הבנה זאת תוכלו להשתחרר. 

זה כך בכל אמונה, או מגבלה אשר יוצרת אמונה, וגורמת לה להישאר בהכרה ממוקדת שלכם. אם אינכם מאמינים בטוב או רע ומקבלים שכל מה שיש מנוהל בסדר אלוהי כאן, עכשיו ותמיד, אתם מתאמים את עצמכם עם המעגל היצירתי השלם שהוא הוויית האני הנני הנעלה - אהיה אשר אהיה, כנוכחות של חסד אלוהי פעיל. אתם מסתכלים על העולם רק עם מחשבה אלוהית  זאת ומתייצבים כך באור. 

כאן אין לכם יותר צורך לדאוג בגלל חוסר במשהו, אלא רק להכריז על האמת שיש בתודעת שפע ולהגביר את ההבנה של האמת האלוהית ואז לפעול תחת ניהולה כעיקרון מושל. זהו חוק קיומי על פני האדמה. לכן חשוב שלא תיאבקו לשפר או לתקן משהו במה שמתגלה בחוץ. התרכזו בלהבת העצמי-האלוהי אשר בלבכם והכרתכם. התכסו רק עם תפישת החיים המושלמים ושמחת ההוויה שלו, ובאורו תישמרו תמיד. 

זכרו ! העצמי האלוהי הוא נצחי ולא כבול למרחב או לזמן וודאי שאינו חי בעבר. הוא ביטוי של נוכחות אלוהית המתקיימת בהוויה נצחית כאן ועכשיו אשר מתגלה כבעלת עוצמה פעילה דרך מודעות טהורה לכך באדם הער רוחנית. בהתגלות הפוטנציאל הנעלה הזה בכם, כל מה שהיה מושא של זמן עבר או קרמה - נעלם. האל מגלה את עצמיותו כחיים מאוחדים, וזוהי התגלות הכרת תודעת אהיה אשר אהיה כתודעתכם.   

היו מבורכים באור עצמיותכם האמתית !

אחוות האור - חותם מלכיצדק 

***

סרטון עם מסר אלוהי ישיר מהנוכחות האלוהית






סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי