להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שבת

לפתוח את ההכרה והלב למסטר שבפנים

מסר לשומרי האור של כדור הארץ -

אתם כנשמה אשר נזכרה במורשת האלוהית שלה, מוכנים ונכונים לטוב ביותר עבור עולמכם. יש לכם תפקיד לשחק כעת בתמונה הגדולה יותר, כשאתם מבינים שאתם אלה שהנם שומרי האור האלוהי, משפיעים על התזוזה המימדית שקורית עכשיו לכדור הארץ וכל יושביו. 

כעת הזמן תם. הגעתם לקצה הגבול של הזמן שבו חוויות בן-האנוש במחזור ישן של התפתחות נדרשות להתמוסס מההכרה הרדומה. כך הן יכולות להיות מוחלפות בחווית חיים של הכרה מוארת וערה, במחזור התפתחות חדש.

אתם שהתעוררתם והכנתם את עצמכם, נאספים עכשיו יחד עם הרוח הפנימית,  בחניכה הגדולה של הפלנטה כידידי אמת של אמא אדמה. מעורבותכם הערה חשובה כעת, כי תודעתכם היא זאת שדוחפת את הפלנטה למיקום חדש במערכת הסולרית, להיות כוכב חדש של היקום. כוכב יקר, נפלא.

אתם כחניכי הרוח מוזמנים להכיר את עצמכם כהוויה אלוהית. כאן נדרשת התעלות מעל לטבע הנמוך שיש בבן האנוש דרך התחשבות בכל החיים כאחד, כי הכול נועד להתעלות אתכם כאשר אתם נותנים את חלקכם ואתם מתעלים. 

לשם כך חיזרו לחיות את העצמי האלוהי עם מלוא גוף האור שלו.  כך תוכלו להתרומם לעולם אור חדש, שם אור האל הנו בגוף, בלב ובהכרה. דרכו אתם מכירים את עצמכם כנצחיים. בחוויה זאת אתם יודעים שכולנו הכרה אחת, לב אחד, האל בקיום אחד, כבן אלוהי אחד בביטוי.

אחווה של אחים ואחיות מעולמות האור עובדת אתכם בתאום עם מעגל ההכרה האלוהית של פעילות יצירתית אמתית, שהנכם חלק ממנו. כך העולם האלוהי מממש את עצמו כבריאה מושלמת אשר מתואמת עם אור הבורא, דרך הכרת הלב המואר שלכם. 

 האל מצטייר דרככם על פני האדמה כאשר אתם נעשים דוגמה לטבע האלוהי של נוכחותו הנעלה וכך אתם מגלים את עצמכם כביטוי של עצמי אלוהי המהלך על פני האדמה. דבר זה דורש מכם לעזוב כל מידע והכרה של דואליות שבאה מתפישה קודמת ולאמץ זהות עצמית חדשה השוכנת בהכרת אחדות.

היו ממוקדים עכשיו בזהות זאת והתכסו באנרגיית החיים של ההוויה האלוהית. היו זה שיודע מי הוא ומה היא תכלית החיים שלו כנשמה בהתגלמות. בהתמקדות קבועה בתכלית זאת, אתם עולים ברטט ומתמזגים עם רטט של עולם חדש הנושא הכרה אוניברסלית. אל תתכחשו למציאות נפלאה זאת, כי זוהי המציאות האמתית שמתקיימת באופן נצחי מאחורי מסך האשליה. 

באנושות ישנה הבנה לא נכונה על תכנית האל לכדור הארץ. אנו השומרים על תכנית זאת, נקראים ההיררכיה הרוחנית ואנו מבקשים שתשמרו את ראשכם מעל למים של מישור האשליה המפריד אתכם מאמת אלוהית. 

זוהי בקשה לא קלה כי ישנן תפישות שגויות שקשורות למה שכדור הארץ צריך לעבור. אנחנו לא תומכים באמונות אלה ומבקשים שתשחררו אותן, כדי לבנות מעגל אנרגיה חדש שמכיר בממד האלוהי של מושלמות ההוויה, שקיים כאן ועכשיו.

אנו מבקשים שתהיו שומרי האור של עולמכם בכך שתצטרפו אלינו ליצירת החזון האלוהי עם עוצמת המחשבה שלכם. קחו כל יום זמן פנוי כדי לדמיין יחד עולם מושלם שבו אהבה אלוהית הנה עבור כל החיים. כאן, המסטר השוכן בפנים מקבל לתוך לבו את כל החיים בברכה וסולח לכל עם אהבה ללא תנאי. בזהות זאת שלכם אותה תאמצו, יקרון בלבכם אור אלוהי כשמש זורחת. 

כעת אתם נמצאים בחגורת זמן שבו מהירות הזמן מואצת. זה קריטי עכשיו לדאוג לתכנית-האל על פני האדמה ולהסיר עם אור זה כל אנרגיה שנוצרה ממאסת-האמונות השגויות שמקורן בתפישת נפרדות. 

כאשר אתם מתייצבים מול הבלבול של העולם הכוזב, עם הכרה מודעת לאמת הנצחית, אז צועדים מלאכים לצדכם ומאצילים לכם מאורם. היו אתנו יחד בהכרה ובלב, כאשר אנו מאפשרים לכם לראות בהדרכתנו את המלכות המושלמת והנצחית של האל שתמיד הייתה ותהיה.

 כאשר אתם דורשים בהכרה מודעת זאת רק את העולם האלוהי, אז אמונות העבר יתמוססו. קחו צעד קדימה ואל תהססו. עליכם לזכור בכל הזמנים שכל מחשבה שניתנת מכם לעולם בהתמקדות על עולם האשליה מחזקת אותו בהכרתכם. 

עליכם לשבור את הכבלים של עולם כוזב זה שנוצר ולדרוש עם כל הלב והנשמה ללכת דרך שערי תודעה פתוחים, לתוך העולם הבהיר של שמחה, שגשוג ושירות מהנה לחיים. זה אפשרי דרך המסטר האלוהי שבפנים, העצמי הנעלה.

 יש לנו תכנית ללכת בעקבותיה יחד. זוהי תכנית המסטר של היקום. דרך מסטריות אישית אתם לומדים שיש לכם קול פנימי. היו ערים והקשיבו לו. במודעותכם לכך, אתם תשמעו את קול המסטר הפנימי דרך מחשבותיכם.

 המסטר הפנימי בונה בכם כוח. הוא מעוניין בהצלחת תכנית-המסטר לכדור הארץ. מעונין בכך שאתם תשרתו אותה ללא הפרעה. המסטר תמיד מדגיש  את החשיבות שיש בהישענות רק על נוכחות האני הנעלה - שהנו עצמי אלוהי. התפקיד של המסטר הפנימי הוא לכוון אתכם מבפנים לביטוי כוח האהבה של נוכחות האל ככוח המשפיע לטובה על הכול. 

עליכם להכיר בכך שהעצמי האלוהי ששוכן בתוך לבכם, הנו זרע-האל שממוקם בכם כעצמי מושלם והוא מהווה בתוך לבת הווייתכם שדה אור תבוני שמגן. כאשר אתם מכירים ברטט האור האלוהי הקיים בלבכם הפנימי ביותר, אתם מתמקדים בשלווה בו וכך מוסרת כל שליליות מההכרה. 

זכרו זאת כאשר אתם צועדים  עם קצב חדש של אור שמשרת את התכנית האלוהית. לכל אלה שעוזרים כך, אנו אומרים בשם האחווה הגדולה, תודה לכם. אנו אסירי תודה על הצטרפותכם לשרות של אהבה ואור. אתם הנכם שומרי האור של כדור הארץ שמשתחררים באור. התמקדו באור האלוהי שבפנים ותתחזקו בהתגלותו דרככם !

אור נוכחות האל בכם הוא אלמותי וכך גם אתם.  המילה "אני הנני" היא בעלת עוצמה יוצרת כאשר משתמשים בה עם מודעות אלוהית, היא מספקת אנרגיה שמגשימה דרך אהבת האל לבריאתו ; אהבה שהיא קבועה וללא תנאים. 

כאשר אתם פותחים את הלב לכל החיים וללא תנאי, שם האל ישנו. זוהי אהבה שהנה אש מקודשת של הוויה והיא מספקת לכם כל מה שנדרש בעולם של אור. היא מבססת בנשמתכם איחוד עם האל. 

כאשר אתם מרוקנים את עצמכם מכל תשוקה להיות עצמי אישי בלבד ומזמינים מלבכם אהבה אלוהית שהנה רטט של תודעת האחד - זה מזמן את האנרגיה היוצרת שהנה נוכחות האל בפעולה לתוך חייכם, לביטוי כל מה שטוב  דרך הרצון האלוהי לבריאה. אתם מגלים כך שאהבת-האל היא עוצמה אלוהית יוצרת והיא זאת שמהווה בסיס לכל צורה מושלמת בחיים. 

כך אתם לוקחים באומץ נתיב אלוהי זה ומתרוקנים כדי להתמלא באהבה אלוהית. אתם פוסעים בדרך המסטר  ומגשימים את משימת נשמתכם להיות אדם אלוהי על פני האדמה. 

בהתעלות שאתם משיגים יש לכם תבנית תדר חדשה ללכת בעקבותיה. רטט של תודעת האחד, נושא תדר זה.  דבר זה מצריך מכם להתייצב ברמת תודעה חדשה כדי להתקיים בממד חדש של הכרה מודעת. 

כדי להיות בתאום קבוע עם הרטט האלוהי, כול מה שאינו ממנו חייב לעזוב אתכם. כך קורה המעבר לממד האלוהי. לכן אנחנו מהאחווה הגדולה רוצים אתכם חזקים, בהרגשה ובהכרה הנכונה. 

אנחנו שמשגיחים על המעבר הממדי של כדור הארץ, איננו רוצים שתחמיצו חניכה או שתרדמו שוב. עליכם להיות ערים בכל מצב. פיתחו את הכרתכם ולבכם למסטר שבפנים, פיתחו את הלב להכרה האלוהית שחושבת טוב ורואה הכול טוב. כך אתם שהנכם שומרי האור של עולמכם, משחררים הכול באור זה !





סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי