להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שבת

עולם בהיר וחדש

הפלנטה שלנו הנה מערכת אנרגטית חיה שעוברת התמרה רצינית שמשפיעה על כל החיים עליה. זה מכונה התעלות פלנטרית. זה אומר שאנחנו משנים את פעימת הרטט שלנו שמתרוממת יחד עם הפלנטה וזה מאפשר לנו מודעות תפישתית גבוהה יותר. תופעה זאת נתמכת על ידי שינוי המצב של כדור הארץ במרחב החלל שנפתח לזרימת חלקיקים סולריים מתמירים שנכנסים לתוך רשתות האנרגיה הפלנטרית. 

דבר זה מטעין ברמת על את השדה האלקטרו מגנטי סביב כול אחד מאתנו. נביעות תדר אלה קורנות מהשמש והן מביאות אנרגיית אור קוסמית שמקודדת ומטרתה להתמיר את הגופים שלנו לצורות חיים תבוניות ואוהבות יותר. בתוך תדרים אלה ישנן צורות גל עצמתיות של צבע אור וצליל שמשנות כל זווית ראיה בתפישת התודעה שלנו.

כמו הורה דואג, אנרגיה סולרית חיה זאת מזינה אותנו במה שאנו צריכים כדי להתפתח. היא יודעת איך לתקן חוסר איזון בתוך כל החיים שכלולים במערכת שלה. חלקיקים סולריים אלה הם בעלי יכולת להגיע לתוך השדה של גוף הזיכרון, לשנות תבניות בהצפנה הגנטית. הדיאנאיי מקבל העצמה ולדחוף החוצה למימוש את הפוטנציאל הגבוה יותר שטמון בפנים עם ההצפנה הרדומה שלו.

השורה התחתונה היא שאנחנו מפתחים כך את הפוטנציאל האנושי הגבוה יותר יחד עם רטט גבוה יותר בכל תא ותא, צעד אחר צעד עם הסכמתנו להתקדם עם התכנית האוניברסלית של כדור הארץ.  כך התודעה שלנו מקבלת תזוזה משמעותית, אנחנו נעים לרמות גבוהות יותר של אהבה, תבונה ויצירתיות. אנחנו נעשים רב ממדיים בחשיבה ובאינטראקציה עם כל החיים.​

הפלנטה מתפתחת כעת להסתגל לרטט הרמוני שמכונה " תדר קריסטלי". זה נועד כדי להתייצב מהר יותר עם אור ממדי גבוה יותר. זה מתגלה בגוף הפלנטה ובגופנו וגורם להתמרה עצומה בכל היבט של החיים וביחס שלנו לעולם.

ידוע שקריסטלים יוצרים שינוי רטט. הם נושאים תבניות מוצפנות מאור ומשפיעים על השדה המגנטי. ישנם הרבה עובדי אור מסורים לעבודה הרוחנית שנאספים במרכזי אור מקודשים כמו מאצ'ו פיצ'ו והמקדשים של המאיה, הר שאסטה. שם יש ריכוז תדרים טהורים של הרמוניה קריסטלית. דבר זה מגביר את התזוזה האנרגטית בגוף הפיזי, דבר שעוזר לגוף האתרי והרוחני להתחזק.

כל זה הנו מעבר לחיים שאחוזים בזרועות האהבה וזה מביא לבהירות שעוזרת יותר להרחיב את ביטוי ההוויה מקידוד הדיאנאיי. כאשר אנו פותחים את הצופנים האוניברסליים בתוכנו אנו מחזקים את ההדהוד הקריסטלי בין הפיזי לאתרי שמאפשרים לעצמי הגדול יותר להיות בקיום.  

עלינו לבחון עם איזה רטט אנחנו מהדהדים ואיזה תפישה בונה את ההכרה שלנו -

שדה התודעה של מאסת האנושות ניתן לתיאור כשדה מוצפן של זמן שמנוהל על ידי תסריט זיכרון המונע על ידי פחד ומאופיין בתפישות שונות של הישרדות. הדהוד עם שדה מסוג זה נוצר דרך רגשות ומחשבות הנובעים מאמונות שנבנו ממה שאחרים מספרים לנו, או ממסורת, תרבות והרגלים מילדות שחוזרים על עצמם. זרימת החיים בממד השלישי מבוססת ברובה על הישרדות. הערכה עצמית נמדדת לפי המצב הכלכלי ופחד הנו המניע את תבניות מעגלי החיים כאשר אדם לא מחובר לעצמי האמתי שלו. תבניות חוזרות אלה שהוא מאמץ נעשו לתבנית-אב מתוכנתת שנעלה את התפתחות האנושות כולה בתוך גלגל רובוטי של חוסר סבל ומגבלות.

תודעה קולקטיבית זאת אחראית למה שהפלנטה כולה מממשת, כהשתקפות של שלם שרוטט כך בתודעה משותפת. האירועים הכאוטיים של העולם משקפים את ההסכמה של ההמונים החיים בתפישה של נפרדות. תכנית אנושית זאת שייכת למחזור התפתחות שהסתיים והוא משתנה כעת, כאשר רבים מחליטים שזה מספיק בשבילם לחיות עם רעיון של סבל ומאבק ופונים אל הנתיב הרוחני התומך באחדות כל החיים דרך עיני הנשמה. 

כך אלה שנמצאים בנתיב זה בו רוח האדם מובילה, יוצרים הדהוד משותף דרך תודעה מתעוררת בחמלה, אהבה ורצון לאיחוד וכאשר בהירות המחשבה שלנו מתחזקת, יש לנו יכולת גדולה יותר להיכנס לספקטרום של הדי.אנ.איי המקודד  בתאים שלנו ולעורר פוטנציאל גדול יותר ומעבר לתודעה גבוהה יותר. 

מתוך איחוד קבוצת-תודעה שנוצר במישורים הפנימיים של הנשמה אנחנו מבססים יחד הדהוד חדש עבור כל המין האנושי. הדהוד זה אחראי ליצירה משותפת של התנהגות שבאה מתפישה מורחבת של החיבור הפנימי שלנו והטבע האלוהי של נשמתנו. זהו טבע נצחי המקודד בכל חלקיק של אנרגיית החיים ובתוכנו.

האתגר לפנינו כעת הוא להרים את עצמנו לגמרי מהשדה ההיפנוטי של נפרדות ומכוח המשיכה שלו השולט על יכולותינו הגבוהות. החדשות הטובות הן, שכאשר אנו מרימים את התודעה הערה עם אמת אלוהית, אנחנו באופן טבעי מורמים משדה התודעה של ההמון. מלבד זאת הקרניים הסולריות מעצבות אותנו מחדש עם אור מועצם. 

חשוב להכיר בכך שבערבוב הקודים הישנים שתוכנתו בנו עם הקודים החדשים נוצר בלבול במערכת האנרגטית. הגוף נעשה מבולבל בקשר לאיך ולהיכן לקבל את המידע הסולרי שמגיע אליו ואם המטריקס של הגוף לא מוכן עדיין, זה יוצר הפרעות בגוף כאשר יש עדיין מידע שגוי בגוף הזיכרון.

אחד הדברים העיקריים שחוסם את ההתקדמות שלנו זהו - מתח. במיוחד בגוף הפיזי. הפחד מזין את רשת המתח שאופפת את מי שצובר מתח. לכן עד שלא נשבור את הקליפה החוסמת הזאת שנבנית כל יום בקביעות דרך מגבלות התפישה האנושית לא נוכל לעשות קפיצת התקדמות כקולקטיב !

אנחנו כמין אנושי מתוכנתים לאורך דורות באמונות ותפישת חיים המביאה מתח לשדה האנרגטי שלנו שמבוסס על חששות, פחד והישרדות. ככל שהתודעה האנושית הזאת התפתחה בעבר, כך יותר התרחקנו מהזהות האלוהית שלנו ובנינו עצמי בעל זהות מוגבלת ושורדת.

באופן זה של הצמדות לזהות האנושית של בן תמותה, נבנתה בנו תכנית שמריצה את תפקוד הגוף דרך צופן של זמן וגיל וזה פועל דרך מערכת העצבים והבלוטות על הגוף שלנו. כאשר אנו מגיעים לגיל מסוים, מערכת התראה מצלצלת ומפעילה אותות גנטיים לזימון מוות. עד שלא נשבור את הכבלים של בן התמותה עם אור העצמי האמתי שלנו, אנו נמשיך להיות מקורקעים בתוך תפישת בן-תמותה. הבנת התהליך הזה עוזרת לנו להתקדם ולעשות קפיצה בהתקדמותנו כקולקטיב. 

כה הרבה טהרו כבר את הכרתם והתמירו את עצמם והשיגו נקודת ראיה של החזון הגבוה יותר. הרימו את עצמם ממעגל המאבק, אבל עדיין הם אחוזים בקליפה האנושית שמפגרת באבולוציה. תהליך ההשתחררות לפוטנציאל המלא שלנו תלוי לא רק בהסרת המתח אלא גם במעבר לתפישה קבועה של ההכרה הגבוהה וזה משנה את ההדהוד של הרטט שלנו לגבוה יותר. רק אז אנו יכולים להתרחב למציאויות חדשות בעלות טבע רב - ממדי. 

אחד האתגרים של הגוף הוא להתמזג עם רמות רטט של תדר אור גבוהות יותר. כדי לעשות זאת עלינו להסיר חסימות שנבנו בתוך הזיכרון. חסימות אלה לא מאפשרות את ספיגת האנרגיה הסולרית שנכנסה לעולם שלנו בזמנים אלה כדי שניזון ממנה.

בתהליך הקידוד מחדש של תפישות נכונות נדרש שזה יבוא במצב של הכרה שלווה. דבר זה משפיע על התקשורת של תגובה נכונה במערכת שלנו לאור שנמסר לנו מהממד הסולרי. אבל דרך התודעה הערה והדהוד רטט גבוה ניתן לבנות חיבורים חדשים בתוך הגוף שלנו שמגיבים נכון לאור. כך אנחנו כמטמירים קריסטלים יכולים להיעשות לערוץ נקי של כוח אלוהי בעל אהבה ללא תנאי וחכמה מופלאה.

מצורף מסר לילדי האור של כדור הארץ,
אשר עושים הכנות ועוזרים להתעלות הפלנטה 
לממד האלוהי, לעולם חדש ובהיר 

הקדמה למסר -  המחזור האנושי של התפתחות הנשמה הסתיים וילדי האור של כדור הארץ נמצאים כעת בתהליך של התמסרות לאלוהות שמניע אותם לתוך עולם בהיר וחדש....גופם נעשה מואר ובעל רטט מלאכי, בעוד הוויות מגלקסיות אחרות ומערכות שמש אחרות ואפילו יקומים אחרים משגיחים עם יראת כבוד על התמרה לאור של המין האנושי לאלוהותו בכדור הארץ.....

המשך המסר בסרטון - מומלץ במסך מלא 
זוהי הזמנה בשבילנו להתעורר ולעזור לעורר אחרים
וטוב שעה קודם, כדי לא לעכב את התכנית האלוהית




סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי