להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שבת

מלאכים קוראים לך לעולם חדש וזהוב

- חיים חדשים מצפים לכם ילדי האור של כדור הארץ,
 עם מלאות החיים והעוצמה היוצרת שטמונה בהם.
 המלאכים יהיו אלה שיתמירו אתכם את הפלנטה
 הם מוכנים לכך -  דרך ההכרה המוארת שלכם !

( אחוות האור )


שליחי אור אהובים, אלה יהיו המלאכים וממלכת הדיוות שיישאו את הפלנטה שלכם בשיתוף אתכם, לניצחון. עולם המלאכים מתקיים בעזרת האם האוניברסלית שנקראת גם רוח היקום והיא רוח יוצרת. החסד האלוהי מקרין את עצמו דרך שדה האור המלאכי עם אהבה אלוהית. המחשבות של המלאכים מוכפלות בשותפות עם אלה מכם שמאמינים בהם והם מצטרפים אליכם יחד עם העצמה היוצרת של העצמי הנעלה. 

כאשר חושים חדשים יתגלמו באנושות שעל פלנטה זאת - שדה אנרגיה חדש יתגלה ולו חוקים משלו. כאן המלאכים הם אלה שיבנו אתכם מקדשים של אור ואהבה ויישאו אתכם לממד הבא של עצמה יוצרת הפעילה בעולם האור. המלאכים יראו לכם את הדרך לחיות על כדור הארץ החדש. תחת ההשגחה הנאמנה והעילאית של רבי-המלאכים, הדיוות וממלכות הטבע, יינתן שירות להבטחת עולם חדש וזהוב. זה יהיה שדה אנרגיה שהאנושות החדשה תעבוד אתו. 

דור חדש של אהבה ואור מתקרב, ובא לידי לקיום. זוהי תקווה אותה נדרש מכם להגשים. בני האדם יודעים כה מעט, אם בכלל על ממלכת הטבע, עולם המלאכים והדיוות. מעט אנשים יודעים שהסלע נושא חיים ושהימים והאוקיינוסים נושאים עצמה יוצרת שמשרתת את המלאכים בבניה מחדש על פלנטה זאת.

יש כה הרבה ללמוד על העצמה היוצרת בבריאה ולכן אנו מקימים בתי ספר עבור אנשי כדור הארץ שהתעלו למישור האתרי. אתם תשנו את החוקים ותכבדו את הממלכה המלאכית והעצמה היוצרת שמפעילה אותם. 

כאשר אתם נפרדים בהסכמה מודעת מעולם ישן שהיה הרסני לאדמה ולחיים עליה, אתם מצטרפים לשותפות עם מלאכים בתוך עולם חדש שנוצר. העולם הישן שידעתם עד כה חולף ועובר כאשר אתם לא נצמדים אליו ולדרכיו. עליכם להישאר ביציבות ולהיעגן בנתיב הצר הזה בהכרה מודעת. כעת הגיע הזמן שבן האדם יתפוש בידיים של מלאך וישכח את העבר !

התחילו ללמוד את דרכי עולם-האור. תוכלו לבקש להיכנס לבתי - הספר של הרוח שזמינים במישור האתרי, כדי לפתוח את ההכרה לשותפות עם המלאכים והדיוות. בקשו עכשיו להיכנס וללמוד במישורי הרוח הפנימיים. *** (קישור)

למדתם בכדור הארץ על כוח המחשבה. למדתם לעשות מדיטציה כדי שתוכלו לשלוט על המחשבות והרגשות שלכם. דרך לימודי מלכיצדק הפנמתם את התיאום עם הבורא שבפנים ; הקול הפנימי. כעת כל מה שלמדתם והתאמנתם עליו, יובא לפעול בעולם החדש של שותפות עם מלאכים, בספרה יוצרת חדשה של אור. כאן קיימת עוצמה אלוהית שטמונה בפנים האדם כדי לבנות את פלנטה חדשה.

דרך הקול המדריך בפנים ותדר ההכרה הגבוהה ועם כוונה אלוהית, אתם יכולים לקרוא ולזמן את המלאכים לשותפות וכך האדמה תתגלה כגן-עדן. כדי שהמלאכים יממשו את משימתם ליצור גן עדן עבור כדור הארץ, נדרש מכם שתתרוממו לפגוש אותם בתדר עולמם. יחד תמלאו את הוראות הבורא ותחזירו את הפלנטה להתגלות באור יחד עם כל הבריאה שעליה.

אתם צריכים להיעשות לכוח מלאכי בעצמכם 
וללמוד ליצור בשותפות עם מלאכים כדור ארץ אלוהי. 
איזו תבנית-אב תחזיקו במודע עבור אנרגיה מלאכית 
כדי שתתגלם ותיצור צורה?

אם תקשיבו לעצמי האלוהי שלכם. לקול הפנימי ולתשוקת הנשמה ואז יחד עם המלאכים תעצבו את עולם האור החדש. ברגע שאתם מאוחדים עם הבורא שלכם ולא יודעים נפרדות אתם נעשים לגוף שהנו כמו שמש של אור. בעיניכם הרוחניות אתם תראו את המלאכים מנהלים את כוחות-הטבע, מושלים על הטבע עם אהבה ועדינות.

 כעת האנושות חייבת לשמור ולהישמר משליליות ואנוכיות ולעזור לכדור הארץ להיוולד מחדש. מי שלא יוכל לשלוט על מחשבותיו ורגשותיו, לא יוכל להתעלות ולהיות אזרח היקום. המלאכים מאוד רגישים לכעס ואנוכיות. כעת הגיע הזמן להיות מתואמים אתם באור ואהבה. הגיע הזמן להשיג את גדולת הנשמה ולתרום - להשיג מודעות של שיתוף כל הממלכות בשירות לחיים !

כבר עכשיו תוכלו להתחבר אליהם ולומר לעצמכם: " אני פותח את ביתי, מקום עבודתי את חיי ולבי, למלאכים. אני מוכן ליצור עם המלאכים אדמה חדשה ! "

כעת עם כוונה זאת, התמקדו על רב מלאך מסוים, התחברו לתדר שלו. תנו לו לגלות את עצמו כשדה אנרגיה שמתרחב ונפתח. רב המלאך מושיט את ידיו אליכם. אתם לוקחים אותן ומתרוממים מעל פני האדמה. רב המלאך אומר לכם כעת :"הסכימו לשחרר את מה ששלטתם עליו ונצמדתם אליו. היו חופשיים כעת בעולם האור כדי לתת את מה שבאתם לכאן בשבילו".

 כעת שאתם מבינים את הכוונה שלו, המלאך נעלם ואתם מוכנים להתחדש. כך העצמי האלוהי חותך את הכבלים שלכם כדי שתתנו שירות גדול יותר בזמן זה לכל החיים. דעו שכאשר אתם מתואמים לתדר המלאך ; שדה הקרינה המקודש שלו נעשה לחלק מעולמכם, חלק מהתדר האנרגטי שלכם. רב המלאך יוצר שדה רטט סביבכם, מגן עליכם כשליחי העולם.  


זה כה מבורך להיות מלווה במלאך שומר !

אתם יכולים לחזק את הקשר אתו. מלאכים יכולים לרומם את המחשבות ולעגן בכם תקווה. הם יכולים להטעין אנרגיה בצליל קולכם ואהבה דרך לבכם ולעזור לממש דברים. עליכם רק לבקש זאת כדי לקבל מתנות אלה. מלאכים הם חברים קרובים. לממלכה זאת אפשר להיכנס על ידי אמונה. 

המסר שלהם לכם הוא:

"התהלכו כעת בלי תודעת בן-התמותה עם מלאכים. תנו לתכנית המוות להתפוגג בתודעה שלכם. האנושות מנוהלת על ידי מוות ואצלנו אין מוות. בואו לחיות אתנו ועם האל בשירות לחיים.

בשדה של העצמה היוצרת שלנו אנו מניעים כוחות. כך הרוח נושבת, הים נע, יסודות האש קוראים לסלמנדרות, לפיות וליצורים שחיים בחסדם באדמה זאת. אלה אנרגיות תבוניות.

הן משתוקקות לעבוד אתכם בשילוב פעולה של הממלכה המלאכית והמסטרים של התכנית האלוהית. הם מציפים את האוקיינוסים ואת אימא אדמה. הם בכל מקום והם מחכים שתקראו להם עם אהבה לא אנוכית עבור טובת הכלל.

כאשר אתם שולטים בקולכם ובצליל המילה שנמסר מרבי מלאכים  כמסטרים, ייווצרו אגמים וטירות של אור יועמדו על גבעות. עליכם לזכור שכל מגבלה שלכם נובעת מנפרדות. אנחנו כולנו שוכנים ב"אחד". החוק שלנו הנו הרמוניה וקולנו שר שירי אהבה. בואו הביתה !

אנחנו המלאכים הננו האנרגייה של האל. אנו מציגים נסים ומשמחים את הרוח של האל עם שירתנו. לחיות עם מלאכים, זה שפע. אלה חיים משגשגים ; חיים נצחיים. היאספו במעגל של אור כשאנחנו עוטפים אתכם והצטרפו אלינו. אנחנו מחכים לשרת אתכם בחיים סולריים ובאור.

דעו שכאשר אימא אדמה מכירה בגוף האלוהי שלה ונכנסת לשדה אנרגיה גבוה, הביטוי של האנרגיה החדשה נובע מהממלכה המלאכית ורוחות הטבע. כעת עליכם להתאים את עצמכם לאנרגיה חדשה זאת, למלאכים ולרוחות הטבע. עליכם להיות בעלי טבע מלאכי. בעלי חמלה, הרמוניים עם כל החיים. להיות עם תודעה אלוהית בביטוי. להיות אחד עם כל החיים במודע !

הרמה הסולרית של תודעת - איחוד באה מכל הממלכות. זה מביא להופעת עולם האור בהכרה המוארת. אתם נקראים עכשיו להיות אחד עם אנרגיית המקור. להיות בהכרת תודה לשירות המלאכים וישויות הטבע שמוכנים ללמד אתכם איך להצטרף למעגל החיים האמתיים.

כדור הארץ משנה כעת את גופו הדחוס והאדמה מתנקה מרטטים הרסניים ואתם עושים מעבר קוסמי דרך עזיבת תפישת העולם הישן וכניסה לעולם חדש  המנוהל על ידי אנרגיית חיים תבונית. הבינו שהמעבר הקוסמי כבר קורה בכדור הארץ.

* איך ניתן להצטרף לממלכה המלאכית 
בממדי האהבה והאור ?

- זה תלוי במידה בה אתם רציניים בכוונה לקבל את הממלכה המלאכית כאנרגיה יוצרת אתכם.

- חשוב שתשימו לב למחשבות שלכם במשך היום. האם אתם מרוצים ממה שהם משדרים ?

- הרהרו אודות מלאכים ומה התכלית שהם נושאים  עבור חייכם. האם אתם חשים את נוכחותם ?

- מה אתם עושים במשך היום כדי לצרף אותם אליכם?

המלאכים עובדים עם שדות אנרגיה קריסטליים 
כדי לשרת את החיים -

 האנרגיה שלהם היא כמו שמש שחודרת עמוק לתוך גופה של הפלנטה ודרך הקוסמוס. כאשר אתם משיגים תדר זה מהמישור המלאכי אתם נמצאים בהאצלה של רב-מלאך. הבורא משתמש בעצמה זאת כדי לעשות שינויים בשדה האנרגיה של כדור הארץ.

לגיונות המלאכים שמשרתים עם רב המלאך מיכאל מהקרן הכחולה של הרצון האלוהי, מתגלמים כעת כקבוצה שגורמת לתזוזה גדולה בפלנטה, בכל הממלכות שעליה. הרוח היוצרת גורמת לשינויים דרמטיים בחוק הקיום. זאת הסיבה שהאנושות חייבת להקשיב לאדמה מרגע לרגע.

בזמני שינוי אלה הכירו בכך שהמלאך השומר רוצה לתקשר אתכם, להגן עליכם. כאשר אתם כוללים אותו בחייכם, לא תחושו לבד וחסרי הגנה. הכרה מודעת לאור הנה מפתח לחיות בתיאום עם העצמי-האל והמלאכים. בהכרתכם בשדה האנרגיה המלאכי ובפוטנציאל היצירתי שלו, מתואמים אתו בתודעה, אתם מתרוממים לממד המלאכי.

חיים מלאכיים הם דבר אמתי. הביאו למיקוד שלכם את הנוכחות המלאכית ואז הם ירטטו אתכם יחד עם מחשבות הבורא ועם ברכות של שגשוג ושמחה. אימרו לעצמכם:

" אנו פותחים את לבנו והכרתנו למלאכים. 
הם מביאים לנו מחשבות אלוהיות 
וכל מחשבה מתממשת כחיים הטובים. 
יש לנו את העצמה היוצרת,
 כדי להאיר את עולמנו וכך הוא !

מלאכים, בואו קרוב אלינו, 
נשמו את אש החיים דרכנו. 
אנו עובדים יחד כערוצים של דרך חדשה. 
אנחנו שותפים. בואו נשרת יחד עם האחווה הגדולה.
בואו קרוב יותר עכשיו, היראו לנו.

אנו פותחים את לבנו אליכם. 
תנו לנו לחוש את נוכחותכם, את אורכם. 
שנדע שאנחנו אחד. 

בואו אלינו כדי שנשרת יחד 
בממד חדש של אור, 
בעולם של אהבה. 

תנו לנו לשרת יחד אתכם 
את הלהבה הנצחית של כל הבריאה. 
אהיה אשר אהיה !" 

💥 דעו שאתם תחוו חוויות נפלאות,
 כשאתם צועדים עם מלאכים,
אשר תמיד מחכים בזרועות פתוחות 
לברך אתכם כשותפים של אור בבריאה 💥


מלאכים קוראים אליך, מלאכים אוהבים אותך
( נמסר מאחוות האור של מלכיצדק ) 

סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי