להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שבת

חוק האחד מבטל את חוק הקרמה

הקרמה שהנה חוב לחיים שצברת רשומה בתוכך - מתגלה בחייך כדי לאזן אותה. חוק "הקרמה"- הוא חוק של איזון והרמוניה. כאשר אתה מתפקד ביציבות דרך הלב בהכרה מודעת, אז חוק -"הקרמה" עוזב וחוק -"האחד" נכנס לפעולה.

חוק-האחד מתגלה דרך נוכחות של אהבה טהורה ששוכנת בך, שהנה נוכחות של חסד אלוהי הרואה הכל כטוב ומועיל להתפתחות החיים. זהו כוח טבעי משחרר של סליחה שממוסס באדם חובות אלה דרך נתינת שירות לחיים מהלב והנשמה.

בהשתחררות שאתה משיג, העצמי הישן מתמוסס בתהליך טבעי ואתה נולד לחיים חדשים שמתגלים באור שלך כחיים אלוהיים.

בהבנה של תהליך זה - מה עלינו לעשות ?
-------------------------------------
- כאשר אנו אוספים יחד בהכרתנו המודעת את כל ההיבטים של העצמי כשלם אחד, אז שלמות באה לביטוי דרכנו. עצמי זה תומך בנו ומדריך אותנו עם מבט רב ממדי רחב ושלם. 

כעת מתוך בחירה "לחזור הביתה", הגיע הזמן שנתעורר מחלום הדואליות ונשחרר את התפישות הישנות של שני מחנות - "אלה הטובים ואלה הרעים "או "הם ואנחנו". זה ניתן להשגה דרך נחישות והתמסרות לדרך האמת, שהנה ראיה פנימית מעבר למה שמוקרן מתודעת ההמון.

- כאן נעשית החלטה לא להיכנס לתוך תיבה שנקראת "שיפוטיות". לא לתת לשכל האנליטי להגדיר דברים או להגביל אותנו ולקבע אותנו בתפישה האנושית. 

- ראשית נבין שדואליות הנה אשליה שנוצרה על ידי השכל האנושי  על פי בחירת האדם ב-"עץ הדעת טוב ורע", במקום ב"עץ החיים", שהם סמלים לתודעת נפרדות או אחדות. . 

-בהבנה זאת אנו משחררים את אמונות העבר ופורצים דרך זאת, בגילוי העובדה שאנו הבוראים של תמונת עולם זה.  כאשר ההגדרות שלנו על החיים משתנות בתהליך הרוחני שאנו עוברים, כך ראי המציאות של חוויית החיים משתנה.

-בהסתכלות על החיים דרך חזון גבוה ומבט רחב של העצמי האחד שחווה את כל החיים,  כל הגופים שלך מהדהדים עם זה בהתאם - אתה מקבל חזרה תמיכה מהשלם הזה שאתה מאמין שהוא האני האמתי שלך. כך האמת מתחזקת בהכרה וזה מקל על חייך יותר ויותר  עד להשגת ההכרה הגבוהה בפועל.

-דואליות מגיעה מתפישה שיפוטית ונובעת מאמונה בכוחות מנוגדים שיוצרים מאבק האחד עם השני ויוצרים דרמה וכאוס. דבר זה מביא לגינוי והתנגדות והקרנת תמונת עולם מוטעית מלאה בכאוס. 

-ככל שהקרנה זאת נגלית יותר - כך מתחזקת בתודעת ההמון התפישה של דואליות ומאבק. זהו מעגל אינסופי ותפקידנו הוא לא לתת לזה כוח בהזדהות  עם מה שקורה בחוץ אלא להתמיר זאת לאור.  

-בדואליות ישנה תמיד הסתכלות בשני היבטים - זה כה התעצם שאנשים נעשו בטוחים שיש צורך להילחם, להשוות וגם להרוג האחד את השני. זה יוצר תפישת פירוד של "אנחנו נגדם". למעשה מה שאנשים רואים כרע או טוב זוהי רק תפישה עכורה שהנה עיוות של המציאות המאוחדת. זה לא קיים במציאות האמתית של היקום. 

לפי חוק טבעי דומה מושך דומה - שאומר שמה שאתה מפחד ממנו, אתה מושך אותו אליך יותר. הדואליות מולידה אשליות ששומרות עלינו נפרדים. זוהי תכנית שגויה שההכרה המוגבלת בנתה דרך השכל האנושי.

-למעשה ישנה רק עצמה אחת ביקום כולו והיא נוכחת בשדה אנרגיה מאוחד, הקיים על פי חוק האחד, שהנו איחוד אבסולוטי של החיים וכאן אין שום כוח שמשתווה או נלחם נגד עצמה זאת.

 אם הבורא שהנו אהבה נוכח בכל דבר אז ההכרה הזאת נוכחת בכל וזה מוחלט. לכן אין מה שיכול להיחשב לרע באמת. זוהי רק תפישה שיש לשחרר, כדי להשתחרר. 

- כעת אנו לומדים איך לגלם את עקרון האחד בכך שבהתמדה אנו מכירים שכל דבר הוא חלק מהשלם המאוחד, המחובר פנימית. כוליות מקודשת זאת נוכחת בכל. 

האלוהות לא נלחמת בשום דבר ואין בה מאבקים. היא רק ישנה והווה, אנחנו נוצרנו באופן נצחי מצלמה ודמותה של מהות אלוהית זאת ועלינו להזדהות עמה תמיד.

-הדואליות בתוכנו מתנגדת להיבט אחר של עצמה, מתוך ההכרה הזאת אשר שבויה במישור של ניגודים. בתפישה זאת אנו מושכים אלינו את כל הדעות ותשוקות העצמי הנפרד. לכן כל עוד נמשיך להזין את המטריקס הדואלי, לא נוכל להתעלות מעליו.

- רק מתוך שלוות ההכרה ורוגע פנימי, ההכרה שלנו משיגה את הכוליות של האחד. את תודעת-העל הטהורה. נחזור ונאמר שכדי לעשות זאת, יש להיות הצופה שלא נצמד למה שקורה סביבו. 

- אנו לא מזדהים או מופעלים על ידי תפישה שגויה שקיימת בעולם החיצוני כדי לא להיות ברטט הנמוך של מה שקורה בו. אנחנו נמצאים בעולם פיזית אבל איננו מהדהדים עם העולם הדואלי דרך הזדהות עם דרכיו הישנות.

-דבר זה דורש הבחנה במה אנו מעורבים, או ממה אנו מושפעים; האם אנו מזדהים עם אלה בחוץ שנלחמים באחרים שהנם בעלי נקודת מבט שונה משלהם ? כאן אנו נעשים בלתי תלויים בוויכוחים או בדעות קדומות שמושלים ושולטים בחייהם של כה הרבה אנשים.

-ענני המחשבה של חומרנות, התנשאות, גזענות ואמונה דתית קיצונית הם חלק מהדברים ששייכים לשדות דחיסות נמוכים ברטט שגורמים התניה לתודעה האנושית. 

זה דורש כוח הכרה פנימי מודע, להתעלות מעל התפישה הרווחת בהמון ולהתעלות מעליו בקביעות והתמדה. זה דורש הזדהות עם האמת האוניברסלית בכל רגע במשך היום.

- ברגע שיש כניעה לתהליך זה אז ההיבט האנושי יכול לעבור לשדה המאוחד כדי להתמזג עם התבנית של ביטוי אלוהי. הרטט שמושג כאן מניע אותנו להדהוד קבוע שתומך בגל הקולקטיבי שנושא את הרעיון של להיות בהכרת איחוד.

-להתעלות מעל דואליות זהו אתגר גדול ביותר עכשיו, אבל הוא ניתן להשגה דרך התבוננות מתמדת באמת אותה מציג חוק האחד. כאשר אנו עושים כך אז אנו נותנים שירות גדול לחיים - משמעותו להיות מגדל אור בעודנו מושכים אור אלוהי בקביעות בהכרה מודעת. 

- אנו יכולים לרטוט בקביעות מעל לנפרדות ולא להיצמד לשום דבר שנמצא בדואליות. אז העצמי הגבוה רוטט אתנו בהסכמה ואנו יכולים לתת לו את ההגה להנהגה בחיינו והוא יפעל בדרכים מופלאות, דרך מבט גבוה יותר.

מי ייתן והעולם יבורך באיחוד עמוק עם המקור דרך תודעת העל שלנו, בכך שנתמקד במודע על מיזוג עם האור בכל פעולה ונתעלה מעל האשליה של זהות נפרדת. הבה נזדהה יומיום עם האצילי ועם רעיונות רוחניים שיזינו את הנשמה שלנו באופן קבוע !

תמונה יכולה לכלול: ‏טקסט שאומר '‏אי נכונותך לקבל את המציאות המושלמת של השדה המאוחד הנוכחת כאן ועכשיו, מונע אותה ממך. בבחירה שלך בשיפוט המציאות, שיפוטים אלה נעשים להקרנת המציאות שלך.‏'‏

סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי