להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

הנכם בוראים שותפים -התנהגו כך עכשיו

זרעי כוכב אהובים, התפקיד שבחרתם כנשמה קשור בסיוע לכל האנושות לעלות בתודעה למקום שלא רק שהיא תבין את המלכודות הרבות שכולם היו נתונים לה במשך אלפי שנים, אלא כדי לעזור לה לראות ולחוש בעוצמה מציאות חדשה העולה ומתגלה כעת, אשר מבשרת על ריבונותם ועל שחרורם של מיליארדי אנשים. זה נעשה באמצעות הרטט שאתם מקרינים מבפנים כבוראים מודעים, ולא רק על ידי מילים או על ידי פעולה חיצונית. 

כולכם הייתם מעורבים עמוקות בתכנית כדור הארץ וידעתם מה היה צריך להתרחש היטב לפני התגלמותכם, ראיתם את הפוטנציאלים של ציר הזמן הספציפי הזה על כדור הארץ ואתם יודעים את זה גם עכשיו.  אתה פשוט מתעוררים יותר למשמעות הגבוהה של הרגע שקורה כאשר אתם נוכחים בעולם אבל לא מזדהים עם תודעת ההמון הנסער, אלא נשארים להיות תודעה ניטרלית, המבינה את התגובות השונות לאור המציף בעצמתו את כדור הארץ כולו.

אנו מבקשים שתזכירו לעצמכם את אותו רגע של התעוררות לעיתים קרובות, גם באמצע מה שמרגיש כזמן כאוטי של חוסר וודאות, בין אם אתם מרגישים לחץ למצב הבריאותי, הנפשי / רגשי במדינה שלכם ובעולם.  אימרו : "זהו רגע של שינוי גדול שנוצר כדי לשנות הרגלים ולהתקדם למשהו טוב יותר, והנוכחות שלי דרושה לעיגון האור בכדי להעצים את המציאות הגבוהה דרך שינוי זה,  בכל רגע אותו אני חי עכשיו."

 אנו מודעים למגוון הרחב של הרגש האנושי, וחשים זאת כה עמוק, ובכל זאת, העבודה שלכם נפרדת ושונה מאלה שהתגלמו רק לצמיחה וההתקדמות העצמית שלהם, חיוניים ככל שיהיו לעולם זה. במובן גבוה יותר, אתם מוצאים את הקול הפנימי שלכם, מוצאים את הצליל היחודי שלכם.  בהשפעה גלובלית  כל הצלילים מתקשרים יחד בצורה מושלמת, בקצב מושלם, שכן כל תרבות האדמה וכדור הארץ נמשכת כך להצטרף להבנה של מה שקורה עכשיו  וכולם יהיו מוכנים לצרף את הצליל שלהם יחד.

תידרש קצת תעוזה, מאלה שהוכשרו באופן שיטתי להאמין שרק מה שנראה לעין קיים בפועל - לבחור להיות עכשיו בשלווה, ובשמחה.  עד כה זה הסתיר מהם את הבנת כוחות היצירה שלהם. אתם שולפים אותם מהצללים מתוך עומק רוחכם, כדי להניח אותם לפניכם.

היכולות האלה הן שלכם - אז תבעו אותן ! השתמשו בכוח החזון שלכם; אם אתה רוצים שגשוג, אהבה, בריאות ורווחה רבה יותר, שקט נפשי, זמן שהיה בטבע - תארו לעצמכם את זה! אל תחכו לנסיבות החיצוניות שיעבדו עבורכם.

 הזמן הזה נגמר ועבר, יקירים. אתם בוראים שותפים, ועליכם להתנהג ככאלה עכשיו. קחו את המציאות שלכם לידיים והחליטו אילו נסיבות היו גורמות לכם שמחה, אם הנסיבות הנוכחיות שלכם לא עושות זאת. קחו זמן בכל יום ויום, ובמיוחד לפני השינה לדמיין את עצמכם כבר חיים את החיים האלה שנועדו לנשמה האלוהית.

 זאת המשימה הארצית שלכם - כל זה נתון לא רק לשדרוג הרטט שנדרש עכשיו, אלא גם למהפך שלם לקבלת צורת מציאות גבוהה יותר, המבוססת על התדרים הגבוהים שזורמים עכשיו למערכות הגוף והאנרגיה שלכם.

שמעתם וודאי שתרבויות רבות ממתינות ממש מחוץ לאטמוספרה של כדור הארץ וחלקם על פני כדור הארץ עצמו, כדי לחזות בדיוק במה שאתם עצמכם חווים ממקור ראשון. כדי לחוות זאת באופן אופטימלי, מצאו כל צורה של מוטיבציה, השראה והכרת תודה שאפשר למצוא כעת, אם אתם מרגישים שחסר לכם את זה בחיים הרגשיים שלכם. אתם וודאי לא רוצים להישאר מקובעים באנרגיות שלכם בתוך מקום בו רועד כדור הארץ כרגע. הדבר היחיד שיעיר אותכם זו הנוכחות שלכם השוכנת ברגע הזה - הרגע אליו נכנסתם עכשיו.

 אנו מאחלים לכם לספוג את העוצמה האדירה שיש בזה, ולהגשים את המציאות הגבוהה, בין אם אתם רואים או חשים אותה כנוכחת בחייכם, ביתכם וקהילתכם, או עדיין לא. אנו מבטיחים לכם, היא נמצאת כאן ועכשיו, זורמת כדי להתגלות בבהירות גדלה והולכת בכל רגע. 

המשמעות שאתם נותנים לחיים דרך מחשבות ורגשות, קובעת לגמרי איזה סוג סיפור אתם תחוו. החיים הנם מוצר ישיר של ההגדרות שלכם עליהם. לכן, הצהירו  את כוונתכם ליקום ואמרו ליקום את האמת האוניברסלית שלכם :

"עלי תמיד לזכור שאנו כולנו בוראים. יש לנו ברירה אולטימטיבית לקבל כל רטט של מציאות שאנו רוצים בחיינו. איך שאנו בוחרים לתפוש משהו זה משהו שנוצר בפני עצמו. כך נוצרת חשיבה חדשה, ומציאות חדשה.

המציאות שבה כל אחד מאיתנו חי היא בדיוק מתואמת לרטט שאנו כולנו מוסרים. אם אנו רוצים לראות שינוי במציאות שלנו, עלינו לשנות בתחילה את תפישתנו כדי שראי של חוויה ישקף תמונה שונה. אנו שומרים של ראי זה במה שאנו תופשים כאמת.

כאשר אנו ממקדים את כל המחשבות שלנו, המילים והפעולות על הטוב הגבוה של הכל, אנו פועלים בתיאום עם היקום ואנו מתחילים לחיות, לתפוש וליצור מהתודעה האלוהית שבפנים.

אנו זוכרים את ההשראה הגבוהה ומיישמים אותה בהתרגשות בכל רגע. אנו מבטיחים דרך חיינו את קיום הדהוד הרטט של העצמי הגבוה שהנו העצמי האמתי שלנו ובכך מבטיחים שהעצמי הגדול יותר הוא זה שמתבטא.

אנו עושים כך דרך הסתכלות על החיים כאלוהיים וקדושים, למרות שלא הכל נראה כך עדיין. זה בא מהבנה שעינינו כוסו בצעיף שמסתיר את האמת. דרך אימון שרירים רוחניים והתגברות על הכתבת מערכת האמונות הישנה שנבנתה בנו, אנו מצליחים."

מהבנה זאת  ניתן לכל אחד להצהיר את הכוונה ליקום ולאמר : 

" בעזרת התערבות האור האלוהי, אני מושך אור נפלא של עוצמה יוצרת להכרתי כדי ליצור מציאות דינמית מלאה השראה. אני מודה לאור עבור טיהור המחשבות והרגשות שלי ועבור העצמת הראי הפנימי שלי דרך בחירותיי הגבוהות ביותר.

עצמי נעלה, תודה על כך שאתה מביא אותי למיזוג שלם עם השתקפויות חיי הטובות, דרך ההכרה הגבוהה שלך בי. דרך אור רוח הקודש ששוכנת בהכרה האחת של האנושות, ההשתקפויות שמחזיקות במאסת התודעה האנושית מתרוממות לטוב הגבוה ביותר של כולם וכך מציאות רוטטת אהבה מתגלה כעת בכל מקום. כך קורה וכך הוא ! "   




 חוויית הסטרגייט ליצירת מציאות - הדרכה ומדיטציות



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי