להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום חמישי

הפעלת קודים עם להבת האהבה והתחיה

הכוונה האלוהית של תהליך ניקוי העולם עם האור האלוהי, היא לעזור לאנושות לנוע לתוך התכנית האלוהית יותר מהר. כך אנחנו יכולים לפנות את הדרך למימוש כל התבניות של אהבה אלוהית, אחדות, כיבוד כל החיים, לשפע ולשלווה אלוהית עם כדור הארץ החדש. כעת האנושות וכל החיים המתפתחים על כדור הארץ נמצאים באמצע תהליך מועצם אותו אנחנו חווים יחד. 

התוצאה של תהליך ניקוי זה בעולם החיצוני נראה כאילו הכול קורה לא נכון ונעשה גרוע. זה משום שכל מה שנמצא במאבק עם תבניות המושלמות של כדור הארץ נדחף כעת מעל פני השטח כשליליות. מה שלא נגלה לעיניי הגוף, זה האור האלוהי העוצמתי שדוחף את השליליות מעלה כדי שתתגלה ותירפא יותר מהר בחיינו הפרטיים והקולקטיבים. 

כדי שנוכל לממש זאת, מוצע לנו סיוע מהממלכות השמימיות. אתם וודאי יודעים שהחוק האוניברסלי אומר שהקריאה לעזרה צריכה לבוא מהמישור שבו נדרש סיוע. זה אומר שכדי שהאנושות תוכל לקבל את מלוא התועלת מסיוע כזה ממעל, זה נחוץ שאנו נמשוך התערבות אלוהית זאת דרך נוכחות האני הנני ולהבות הלב המאוחד שלנו. כדי לעזור לנו להשלים את מה שצבא השמיים נותן לנו אנו נדרשים לפעילות אור עוצמתית יחד. 

על ידי השתתפות בפעילות אור אלוהית זאת החודש, כאשר עובדי אור יממשו את הקריאה לעזרה לאל האב/האם, צבא השמים יהיה מסוגל לשטוף את כדור הארץ עם תדרים מועצמים של להבת ההתמרה של אהבה אלוהית ולהבת התחייה עד כמה שהאנושות מסוגלת לקבל ברמה התאית. שתי להבות מקודשות אלה יזרמו דרך גביע תודעת האנושות הקולקטיבי ולהבות הלב המאוחד שלנו והן תרוממנה ותברכנה את כל החיים.  

אם יש לכם קריאה של הלב לברך את האנושות וכל החיים על כדור הארץ בדרך עוצמתית זאת, אנא הצטרפו לעובדי האור על פני כדור הארץ והשתתפו בפעילות האור הבאה, כמה פעמים שנוכחות האני הנני מדריכה אתכם במהלך החודש הזה.

עקרונות העבודה כאן מבוססים על 
יכולת התודעה לעבודה עם אנרגיה.  למשל:

התודעה צריכה להיות מוזנת בחזון אלוהי גבוה כדי לממש את התכנית האלוהית. חזון ניתן ליצור דרך מחשבה, הרגשה ודמיון. דרך אמונה והזדהות בעוצמת נוכחות האני הנני שהנה העצמי האלוהי שלך אתה יכול לעבוד עם אנרגיה אלוהית ולהניע אותה מתוך מרכז ההוויה שלך בתוך המרחב הפנימי של תודעתך לכל מקום ללא הגבלה.

התודעה  שלך מושכת אנרגיה בהתאם לרטט שהיא מייצרת ולהיכן שהמחשבה הולכת האנרגיה זורמת בעקבותיה. על מה שהתודעה שלך מתמקדת היא משפיעה על אנרגיה וכך יוצרת. 

הלהבה האלוהית של אהבה ויופי

הנה השלישית מתוך שבע הלהבות האלוהיות  של מערכת העולם שלנו והצבע שלה הוא ורוד. היא פותחת את לבנו עם יופי שמתבטא באומנות, מוזיקה וטבע. מהות האהבה האלוהית באדם מביאה לעדינות, אהבה וחמלה והערכה לכל החיים. איתה ניתן לחוות את החיים עם טוהר, יופי, נדיבות והרמוניה.
להבת התחייה האלוהית

הנה השישית מתוך שבע הלהבות האלוהיות והצבע שלה הוא זהוב כצבע השקיעה. היא מחזקת את האיכויות של מסירות ואידיאליזם באדם.  ומעוררת עדינות, אינטואיציה ונאמנות כך שניתן לחזק איתה מסירות לשירות לחיים דרך נאמנות ליעוד הנשמה בחיים אלה.

הצהרות למשיכת אור להבת התחייה 
ולהבת ההתמרה של אהבה אלוהית
דרך הדמייה של החזון הגבוה בגוף ראשון 

"אני הנני נוכחות האני הנני ואני הנני אחד עם נוכחות האני הנני של כל האנושות. מרכז היקום שלי הנו להבה משולשת בלבי. היקום שלי מורכב מכל אדם, מקום, מצב או משהו בחיי, מודע או לא מודע מכל זמן שהוא דרך בחירה או חוק קרמתי. בתוך להבת לבי יש לי יכולת לאהוב את היקום שלי ולשחרר אותו מאנרגיות נמוכות וכך אני משחרר את עצמי לחופשי. 

באופן סימולטני אני מסייע לכל נקודה אחרת ביקום שלי לנוע קדימה לתוך האור האלוהי. בהצהרה זאת, העוצמה הקוסמית שיש בלהבת התחייה ולהבת האהבה האלוהית המתמירה, זורמת דרך הלהבה המשולשת בלב הרוחני שלי. כעת במקום להיות קרבן של הנסיבות בעולם שלי, אני יודע שאני הנני המסטר של חיי. 

 כעת אני מדמה את עצמי כנקודה במרכז היקום שלי יחד עם כל אדם, מקום או דבר, כנקודות בתוך עיגול סביב להבת הלב שלי. חלקם קרובים או רחוקים. אני מדמה שכל אחד מקבל את התדרים של להבת התחייה האלוהית ולהבת האהבה האלוהית. בכל מקרה, אש מקודשת זאת הנה כוח גדול יותר מכל אנרגיה שלילית שקשורה לכל אדם, מצב או מקום. אני הנני כעת אוהב באופן חופשי כל נקודה ביקום שלי. מהמרכז שלי שהנו להבת הלב שלי, אני נשאר במצב תודעה מרומם זה ומצהיר עם רגש עמוק את פעילות האור שלי:

" אני מושך כוח של להבת התחייה של האל ולהבת האהבה המתמירה, לכל הנקודות הקיימות ביקום שלי. אני הנני מסטר על כל רטט שהנו פחות מאהבה אלוהית. אני חופשי לנצח. כעת אני ער לנוכחות הפיזית שלי על פני האדמה ואני יודע שאני הנני אחד עם כל החיים. "

אני מסיר בעדינות את תשומת לבי מהעולם החיצוני ונכנס דרך ההכרה והלב  לתוך האלוהות של להבת לבי עם יראת כבוד.  בתוך מרחב מקודש זה אני נעטף בתדר הפנינה של  להבת התחייה. אש מקודשת זאת מתחילה להחיות את גופי הפיזי, האתרי, המנטלי והרגשי לתוך מלוא החיבוק של נוכחות האני הנני שלי.  

 אני נושם פנימה עמוקות על גבי הנשימה הקדושה ואני מכיר בכך שאני הנני המתעלה בתודעה לתוך לב האל, נעטף על ידי אהבה אלוהית שמתמירה, סופג את ניחוח האהבה האלוהית.  אני נושם עמוקות שוב ואני חש את להבת התחייה מרימה אותי לתדרים גבוהים יותר של אהבה אלוהית, אחדות, כבוד לחיים. לשלווה ושפע אלוהי. 

אני נכנס פנימה לתוך טוהר ליבת כל אחת מתבניות אלה והביטויים הנהדרים שלהן. תבניות של כדור הארץ החדש שמחלחלות בכל הווייתי. אני הנני חווה כעת התעוררות מעבר  לכל מה שידעתי אי פעם. רמה חדשה של חכמה אלוהית מקבלת תחייה בתוך הלב וההכרה שלי. בהבזק של הארה אני יודע ומבין לגמרי איך אני מעביר אהבה אלוהית וכבוד לכל החיים למסת התודעה של האנושות. הכרה זאת מעוגנת בתוך ההכרה המודעת שלי וכעת אני מסוגל לזמן ידע אלוהי זה לשירותי לאנושות ולכל החיים. 

בענווה עמוקה והכרת תודה, אני מקבל את ההזדמנות שהאל אבי/אמי מציג לי עכשיו. דרך נוכחות האני הנני שלי, אני מקדש את חיי להיות "הדלת הפתוחה", כך  שמלוא הספקטרום של להבת התחייה ולהבת האהבה המתמירה יזרום כעת לברך את כל החיים על פני כדור הארץ. לרגע, אני מדמה חוויה זאת כאשר אני נושם פנימה והחוצה, לאט ובקצב. 

בכל נשימה אני מתעלה גבוה יותר לתוך תדרים שמימיים של להבת התחייה ולהבת האהבה המתמירה. בכל נשיפה החוצה אני נושף אש מקודשת זאת  כדי להרוות את כל החיים המתפתחים על כדור הארץ. כאשר כל בן אנוש שמתפתח על כדור הארץ מקודש עם מלוא הפוטנציאל של שתי להבות מקודשות אלה, נוכחות האני הנני האלוהית שלהם מפעילה קוד גנטי בתוך הRNA  ומבנה הDNA. 

קודים אלה מכילים את התפישה המושלמת של התכנית האלוהית של כל אדם. פעילות אור זאת מעצימה כל בן ובת אהובים של האל לממש את תכליתם האלוהית וסיבת קיומם. דרך הפעלה זאת, ההכרה והרגשות של כל אחד מטוהרים ומתואמים לפוטנציאל האלוהי הגבוה ביותר שלהם. 

טיהור זה סולל את הדרך להכרה מודעת ולעל-מודע בתוך כל אחד להתמזג ולהיות אחד. במצב זה נוכחות האני הנני של כל אחד באה קדימה ותופשת בעלות על חייו. כאשר זה קורה, החיים, הגוף, ההכרה והנשמה של כל אחד מזורזת ומשיגה תחייה למצב של הארה שמטהרת את הדרך למימוש התכנית האלוהית ומימוש כדור הארץ החדש.  אני מקבל ויודע שפעילות זאת של אור נשלמת עם ניצחון האל והיא תגבר בעצמתה כל יום על ידי כל נשימה שאני לוקח וכך הוא דרך נוכחות האני הנני, אהיה אשר אהיה ! "


Channeling (2)

"לימודי העידן החדש של תכלית האנושות"
מאמר זה ניתן למסור חופשי לכל עובדי האור !
 עידן של שלווה Era of peace


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי